LDz forumā Minhenē piedalās diskusijā par nozares izaicinājumiem

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: LETA

Pagājušajā nedēļā Minhenē norisinājās viena no lielākajām transporta un loģistikas izstādēm Eiropā «Transport Logistic 2017», kuras laikā notiekošajā forumā VAS «Latvijas dzelzceļš» prezidents Edvīns Bērziņš piedalījās diskusijā par nozares izaicinājumiem.

Konferences laikā E. Bērziņš foruma laikā uzsvēra, ka Latvijas transporta un loģistikas nozares prioritāte patlaban ir Eirāzijas transporta koridoru attīstība un Latvijas sekmīga līdzdalība gan Ķīnas un Vidusāzijas kravu pārvadājumos, gan jaunveidojamā Ziemeļu-Dienvidu koridora attīstībā pārvadājumu nodrošināšanai no Indijas un Irānas. Kā aktuālu attīstības virzienu E.Bērziņš minēja arī pārvadājumus no Skandināvijas uz Āziju.

Foruma laikā LDz prezidents arīdzan klātesošos iepazīstināja ar jaunu multimodālo maršrutu no Vācijas caur Rīgas ostu uz Ķīnu, kas ceļā devās pagājušās nedēļas sākumā un galamērķi sasniegs aptuveni 12-14 dienās.

Savukārt foruma dalībnieki bija vienisprātis, ka globālā līmenī būtiski ir pieaugusi konkurence kravu pārvadājumu organizēšanā un līdzās pārvadājumu cenai un sniegtā pakalpojuma ātrumam pieaugoša loma ir klientu servisa attīstībai, atvieglojot kravu pārvadājumu procesu.

Tāpat diskusijas notika par divu veidu dzelzceļa telpām, kur eksperti atzina, ka būtu pakāpeniski jāmazina formālās robežas starp 1520 un 1435 milimetru dzelzceļa telpām. Tas nepieciešams klientu interešu labā. Kā pozitīvais piemērs varētu būt «Rail Baltica» projektu, kura ietvaros Latvijā tiks veidots loģistikas mezgls Salaspilī, kurā veidosies sinerģija starp abu platumu dzelzceļa līnijām, uzsvēra E. Bērziņš.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu