Maskavā diskutē par konteinerpārvadājumu organizēšanu starp Eiropu un Ķīnu

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Pagājušajā nedēļā Maskavā norisinājās Transsibīrijas pārvadājumu koordinācijas padomes (KSTP) un Krievijas dzelzceļa rīkota darba grupas sanāksme, kurā viens no galvenajiem jautājumiem bija konteineru kravu pārvadājumu organizēšana maršrutā Eiropa-Ķīna-Eiropa. Sanāksmē piedalījās arī VAS «Latvijas dzelzceļš» (LDz) viceprezidents Ēriks Šmuksts un SIA «LDz Loģistika» valdes priekšsēdētājs Verners Lūsis.

Kravu operatoru pārstāvji klātesošos informēja, ka pārvadājumu apjomi ar Ķīnu ir palielinājušies vidēji par 70%, turklāt uzsvēra arī maršrutu no Ķīnas rūpnieciskās pilsētas Jivu uz Rīgu, novēlot LDz attīstīt konteinerpārvadājumus šajā un citos maršrutos.

Klātesošie apsprieda vagonu piepildīšanu atpakaļceļam uz Ķīnu un iespējas šī jautājuma risināšanā sadarboties, lai samazinātu izmaksas un padarītu tranzītkoridorus starp Ķīnu un Eiropu konkurētspējīgākus. Lai šo jautājumu risinātu, ir izveidota speciāla darba grupa.

Latvijas delegācijas vadītājs Ē.Šmuksts sanāksmē uzsvēra, ka tranzīta nozarē ir vērojams progress gan muitas procedūru uzlabošanā, gan ritošā sastāva un infrastruktūras izmantošanā. Delegācijas vadītājs arīdzan informēja par LDz sarunām ar Duisburgas ostu Vācijā un perspektīvām 48 stundu laikā kravas no Rīgas ostas nogādāt jebkurā Eiropas un Skandināvijas valstī, tādējādi padarot maršrutu caur Latviju interesantu sadarbībai ar Ziemeļvalstu tirgiem.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu