Krāsai tomēr ir liela nozīme (11)

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Veicot vērienīgu socioloģisku aptauju, kurā tika aptaujāti 4000 autovadītāju, britu zinātnieki secinājuši, ka sieviešu interese par vienu vai otru vīrieti lielā mērā ir atkarīga no viņam piederošā auto krāsas.

Aptaujas rezultāti rāda, ka vairāk nekā 50% sieviešu cenšas saskatīt autovadītāju un varbūt pat paflirtēt ar viņu tikai tādēļ, ka tām iepatikusies viņa automobiļa krāsa; vispievilcīgākā šajā gadījumā ir sudraboti pelēkā. Mazāk pievilcīgas sievietēm šķiet melnas un sarkanas krāsas automašīnas, savukārt baltas, zaļas un pelēkas krāsas automobiļi sieviešu uzmanību nepiesaista principā.

Sievietes uzmanību var piesaistīt ne tikai ar pareizi izvēlētu auto krāsu, zinātnieki secinājuši, ka uzmanības piesaistīšanā lieti noder arī "pareizi" aksesuāri, piemēram, jaudīga audiosistēma, spoileri, ādas sēdekļi un pat pie atpakaļskata spoguļa piekarināti pūkaini metamie kauliņi.

Uz sieviešu atzinību var cerēt arī konkrētu marku auto īpašnieki, jo desmitā daļa sieviešu atzinušas, ka vismaz reizi mūžā piekritusi randiņam tikai automobiļa dēļ. Loģiski, ka šeit populārākie ir retāk sastopamie ātrie un jaudīgie spēkrati - "Aston Martin", "Ferrari" un "Porsche". Ar "Škoda" automobili iekarot sievietes simpātijas būs grūti, šeit līdzēs tikai personīgais šarms.

"Kad sākām apsvērt pētījuma veikšanas iespēju, mēs pat iedomāties nevarējām, ka atklāsim saistību starp vīrieša seksualitāti un viņa automobiļa krāsu," saka pētījuma pasūtītāja, apdrošināšanas kompānijas "Churchill" pārstāvis Darens Makolijs.

Tagad jau var sākt apsvērt iespēju sudraboti pelēkajai piešķirt labākās auto krāsas titulu, jo pirms kāda laika tika veikts pētījums, kurā tika meklētas sakarības starp auto krāsu un risku iekļūt avārijā. Izrādījās, ka sudraboti pelēki automobiļi nopietnās avārijās iekļūst par aptuveni 50% retāk, nekā balti, melni, zili, sarkani u.tml. auto, kuri pakļauti vienlīdz lielam riskam. Pētījuma autoriem arī radusies ideja par "pasīvu stratēģiju" satiksmes drošības uzlabošanai - palielināt sudraboto auto skaitu uz ceļiem.

Komentāri (11)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu