Piena pārstrādātājiem jāmācās pārdot; jāpārskata produktu portfelis

BNS
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Edijs Pālens/LETA

Latvijas piena pārstrādātājiem ir jāiemācās vairāk pārdot un jāražo produkti ar ilgāku realizācijas termiņu, ko var pārdot attālākos eksporta tirgos, sacīja lauksaimniecības pakalpojumu kooperatīvās sabiedrības (LPKS) «Piena ceļš» valdes priekšsēdētāja Ilze Aizsilniece.

«Mums Latvijā ir viss, lai mēs ražotu pienu. (..) Mums arī ir labas tradīcijas un mūsu produkti ir ļoti labi un pasaulē ļoti daudziem tie garšo, mums ir jāiemācās vairāk pārdot un kopumā ir nedaudz jāpārskata produktu portfelis kā tāds. Jāsaprot, ka tie tirgi, kas mums būs nākotnē, kur ir vairāk ēdāju, ka tie ir ļoti tālu un jāražo tādi produkti, lai mēs varētu pēc iespējas tālāk aizvest, lai būtu ilgāki realizācijas laiki,» sacīja Aizsilniece.

Viņa uzsvēra, ka Latvijas piena pārstrādātājiem nav citas izejas, kā attīstīt eksportu. «Mums nav citas iespējas Latvijā, apmēram puse piena mums ir jāieved ārā, ja mēs paši to nepārstrādājam. Tāpēc labāk būtu to pašiem pārstrādāt un tad izvest ārā,» sacīja «Piena ceļš» valdes priekšsēdētāja.

Aizsilniece arī prognozēja, ka pēc piena kvotu atcelšanas ar laiku Latvijā piena ražošanas apmēri varētu pieaugt, taču tas nenotiks šogad, kas nozarē solās būs grūts.

«Piena ceļš» ir viena no lielākajām Latvijas piena lauksaimniecības kooperatīvajām sabiedrībām. Kooperatīvs dibināts 2004.gadā un tam ir trīs meitasuzņēmumi - «Agrera», «Jaunpils pienotava» un « Piena ceļš Georgia». Patlaban kooperatīva biedru saražotais piens pamatā tiek realizēts vietējā tirgū, galvenokārt kooperatīvam piederošajā «Jaunpils pienotavā», bet atlikums - citiem piena pārstrādes uzņēmumiem.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu