Starptautiskajā lidostā «Rīga» atjaunos liftu atlidošanas zālē

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Edijs Pālens/LETA

Lai uzlabotu pasažieru ērtības, starptautiskajā lidostā «Rīga» no pirmdienas, 18.septembra, sāksies lifta rekonstrukcijas darbi E atlidošanas zālē, informēja lidostas Komunikācijas vienības vadītāja Laura Karnīte.

Pēc rekonstrukcijas pašreizējā novecojušā lifta vietā pasažieriem būs pieejams moderns, plašs un ērts lifts ar lielāku pacelšanās ātrumu. Remontdarbi ilgs mēnesi, un to laikā pasažieru drošības nolūkā būs slēgtas arī kāpnes no E atlidošanas zāles uz reģistrācijas zāli un lidostas pasažieru termināla trešo stāvu.

«Lidosta aicina pasažierus sekot īpaši izveidotajām norādēm un izmantot citus terminālī esošos liftus un kāpnes. No E atlidošanas uz reģistrācijas zāli visērtāk varēs nokļūt ar liftu, kas atrodas termināla ārpusē pa kreisi no «Narvesen» kioska pie taksometru līnijas. Savukārt uz trešo stāvu remontdarbu laikā var nokļūt ar liftu, kas atrodas reģistrācijas zālē iepretīm «airBaltic» kasēm,» norādīja Karnīte.

Pasažieriem ar ierobežotām pārvietošanas spējām lidosta «Rīga» piedāvā īpašu pakalpojumu (PRM - Passenger with Reduced Mobility). Tas paredz palīdzību jebkurai personai, kuras pārvietošanās spējas ir ierobežotas fizisku vai mentālu problēmu, kā arī vecuma dēļ un kuras stāvoklis prasa papildus palīdzību pārvietojoties lidostā.

Viņa atzīmēja, ka tas ir bezmaksas pakalpojums, kas paredz sniegt pasažierim palīdzību no viņa ierašanās brīža lidostā līdz nokļūšanai sēdvietai gaisa kuģī, bet atlidojot - līdz atlidošanas zālei un bagāžas saņemšanai, kā arī nokļūšanai līdz transportam lidostas teritorijā.

PRM pakalpojums ir jāpiesaka 48 stundas pirms izlidošanas, aviokompānijas mājas lapā vai tūrisma aģentūrā, kur pirkta biļete. Pakalpojumu var pieteikt arī, ierodoties lidostā pirms izlidošanas – informācijas birojā reģistrācijas zālē vai izsaukuma punktos, kas atrodas autostāvvietā. Taču šajā gadījumā iespējamais gaidīšanas laiks var būt ilgāks nekā, ja pasažieris to piesaka savlaicīgi.

Starptautiskā lidosta «Rīga» ir lielākais aviosatiksmes mezgls Baltijas valstīs. No lidostas ziemas sezonā iespējams doties uz vairāk nekā 60, bet vasaras sezonā - uz gandrīz 90 galamērķiem, ko nodrošina 20 aviosabiedrības. 2016.gadā lidosta «Rīga» apkalpoja vairāk nekā 5,4 miljonus pasažieru - gandrīz 45% no kopējā Baltijas valstu pasažieru skaita.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu