Alus darītava «Bauskas alus» šogad astoņos mēnešos par 3% ir kāpinājusi alus pārdošanas apmēru salīdzinājumā ar pagājušā gada attiecīgo periodu, informēja kompānijā.
«Bauskas alus» astoņos mēnešos par 3% ir audzējis alus pārdošanas apmēru
Turpretī kompānijas pārdošanas apmērs bezalkoholisko dzērienu segmentā 2017.gada astoņos mēnešos ir audzis par 8% salīdzinājumā ar attiecīgo periodu pērn, bet lielākais pārdošanas apmēra kāpums ir uzņēmuma ražotajam tējas sēnes dzērienam, kura pārdošanas apmērs astoņos mēnešos audzis 3,3 reizes.
"Neņemot vērā auksto un lietaino vasaru un agru rudens ierašanos, kas ļoti ietekmē patērētāju dzērienu izvēli, esam kāpinājuši savus pārdošana apjomus, salīdzinot ar 2016.gada astoņiem mēnešiem. Neskatoties uz plašo alus izvēli Latvijas tirgū, latviešu alus patērētāji dod priekšroku pārbaudītām alus šķirnēm, par ko liecina pārdošanas rezultāti," sacīja "Bauskas alus» valdes loceklis Vladimirs Barskovs.
Barskovs arī pastāstīja, ka «Bauskas alus» šogad turpina rekonstrukciju un modernizāciju, tostarp kompānija ir uzstādījusi jaunu gāzes katlu un fermentācijas iekārtu, ieguldot 328 011 eiro.
Aģentūra LETA jau ziņoja, ka «Bauskas alus» 2016.gadā strādāja ar 5,018 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 5,3% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa samazinājās par 11,6% - līdz 492 076 eiro.
«Bauskas alus» ir reģistrēts 1999.gadā, un tā pamatkapitāls ir 786 996 eiro. Uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir Latvijā reģistrētā kompānija «BA Holdings». «Bauskas alus» ražo alu, bezalkoholiskos iesala dzērienus «Veselība», «Porteris», tējas sēnes dzērienu «Dr. Kombucha» un dabīgi raudzētu kvasu.