Rakstīt komentāru
Rādīt
Visus Reģistrētos Ieteiktos
Jaunākos vispirms
  1. R

    Tāds pamatīgs apčakars. Cik vēl maksās to krāmu utilizācija?

    3
  2. Elektromobiļu, kā visu elektrisko-akumulatoru transportlīdzekļu, nobraukums pasē norādīts kā "līdz",
    tātad, kā maksimāli iespējamais noteiktos apstākļos.
    Rakstā (faktiski, radio raidījumā) nav minēti piemēri elektromobiļu intensīvai izmatošanai: piem., KPFI finansēto projektu ietveros iegādāto Nissan e-NV200 vidējais nobraukums 2015.gadā sastādīja 21,3 tūkst. km, savukārt 2016.gadā Nissan e-NV200 maksimālais nobraukums bija 56,6 tūkst. km, bet VW e-Up – 33,2 tūkst. km. Rīgā elektromobiļi sniedz taksometra pakalpojumus, tātad raksta virsraksts neatbilst īstenībai.

    1
  3. Tas, ka solīts makā nekrīt (uzpildes stacijas), ir tautas paruna, kuru vajadzēja pieņemt tiem, kuri iegādājās - līdz 80% naudiņas atpakaļ jau arī kārdinoši - kā neņemsi, ja mutē sviež. Ne bija pieredzējuši konsultanti, ne pircēji.
    Par tālāku attīstību - vai kāds no ieviesējiem ir rēķinājis ne tikai ieguvumu, bet arī dīklstāves stundu šoferim, kurš pārvietojas ar standarta degvielu. Diez vai! Ja aug stundas alga šoferim, izmaksas par dīkstāvi aug arī papīriem... :)

    1

Lai pievienotu komentāru no Jūsu interneta pieslēguma, nepieciešams autorizēties ar TVNET, Draugiem, Facebook, Twitter, Google vai Inbox.lv kontu.

Autorizēties

TVNET aicina lasītājus, būt tolerantiem, iztikt bez rupjībām un saglabāt elementāras pieklājības normas. TVNET patur tiesības lietotājam liegt pieeju "Komentāriem" un ziņot attiecīgajām tiesībsargājošām iestādēm.

Komentāru noteikumi