Pasaules lielākais bezalkoholisko dzērienu ražotājs «Coca-Cola Co.» šā gada otrajā ceturksnī strādājis ar 1,4 miljardu dolāru (1,2 miljardu eiro) tīro peļņu, kas ir par 60% mazāk nekā attiecīgajā laika periodā pirms gada, teikts trešdien publiskotajā kompānijas paziņojumā.
«Coca-Cola» peļņa otrajā ceturksnī sarukusi par 60%
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Peļņas kritums galvenokārt tiek skaidrots ar restrukturizācijas izdevumiem un pārdošanas apjoma samazināšanos.
«Coca-Cola» tirdzniecības apjoms ceturksnī sarucis par 16% - līdz 9,7 miljardiem dolāru.
Uzņēmums gan norāda, ka tas spēs sasniegt šim gadam noteiktos finanšu rezultātu mērķus, neskatoties uz sarežģītajiem tirgus apstākļiem.