«Cēsu alus» investējis € 200 000 jauna dizaina pintes tilpuma pudeles radīšanā

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: RIA Novosti/Scanpix

Alus darītava AS «Cēsu alus» ir investējusi 200 000 eiro jauna dizaina pintes pudeles radīšanā, aģentūru LETA informēja kompānijā.

«Lai arī «Cēsu Premium» ir stabils zīmols un ieņem pirmo vietu starp pārdotākajām alus šķirnēm Latvijā, mēs nepārtraukti domājam par inovācijām un attīstības iespējām Latvijas alus tirgū. Pētot pasaules tendences alus nozarē, esam radījuši jauna dizaina pintes pudeli, kas alus mīļus pārsteigs ar jaunu, modernu, «premium» klases un vizuāli pievilcīgu formu un dizainu,» sacīja «Cēsu alus» valdes priekšsēdētāja Eva Sietiņsone.

«Cēsu alus» pārstāvji informēja, ka pudeles dizains izstrādāts speciāli pēc kompānijas pasūtījuma un jaunā dizaina pudeles iespējams atgriezt taras pieņemšanas punktos. Juanās pudeles dizainā izmantotas arī pudeles kakla folijas, kurām ir ne tikai dizaina funkcija, bet kuras nodrošina arī iepakojuma higiēnisku lietošanu.

Kompānijā atgādināja, ka «Cēsu alus» ir pirmā alus darītava, kas ieviesusi pintes tilpuma formātu Latvijas alus tirgū, 2009.gadā izlaižot pintes tilpuma skārdenes, bet 2012.gadā - pintes stikla pudeli. «Cēsu Premium» bija pirmā alus šķirne Latvijā, kas pieejama pintes tilpuma skārdenēs un pudelēs.

Tāpat «Cēsu alus» pārstāvji informē, ka alus stikla pudelēs vienmēr ir bijis pieprasīts un aizņem vidēji 26% tirgus daļu no kopējā Latvijas alus tirgus iepakojumu segmenta, vasaras mēnešos pieaugot līdz 30% lielai tirgus daļai.

«Cēsu alus» pamatkapitāls ir 8,31 miljoni eiro. Uzņēmuma 99% balsstiesīgo akciju pieder somu koncernam «Olvi Ooj». «Cēsu alus» apgrozījums 2015.gadā bija 44,578 miljoni eiro, bet peļņa - 2,383 miljoni eiro. Uzņēmuma 2016.gada rezultāti vēl nav publiskoti.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu