Vērienīgākā Baltijas mazumtirdzniecības konference «Shopping for Future»

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Zane Bitere/LETA

TVNET sadarbībā ar mobilo televīziju LMT Straume aicina šodien, 8. jūnijā, no plkst. 11.00 tiešraidē vērot Baltijā vērienīgāko konferenci «Shopping for Future» par mazumtirdzniecības nozares attīstību un iepirkšanās tendencēm nākamajos gadu desmitos.

Konference «Shopping for Future» ir Rimi Baltic 20. jubilejas nozīmīgākais notikums mazumtirdzniecības nozares profesionāļiem. Konferencē piedalīsies vairāk nekā 300 piegādātāji, kā arī viedokļu līderi no Baltijas un citām Eiropas Savienības valstīm, lai septiņu pasaulē atzītu lektoru vadībā apskatītu nozares tendences un attīstības scenārijus.

Tiešraides programma

Atklāšana

11.00 – Edgar Sesemann, Rimi Baltic valdes priekšsēdētāja uzruna

11.10 – Atklāšanas lekcija «Mazumtirdzniecības nākotne». Džeks Strattens (Jack Stratten), Insider Trends tendenču pētnieks (Lielbritānija)

I Personīgi - patērētāju virzīta industrija

11.50 – «Aizrautīgs nozares novērotājs». Žans Žaks Vandenhede (Jean Jacques Vandenheede), Nielsen Europe Eiropas mazumtirdzniecības analītikas direktors (Beļģija)

12.20 – «Omnikanālu pasaulei pielāgota mazumtirdzniecība». Jens Nordfelts (Jens Nordfalt), Skandināvijas mazumtirdzniecības pārvaldības skolas dekāns (Zviedrija)

II Digitāli - digitalizācija mazumtirdzniecībā

13.40 – «Kā digitalizācija veido mazumtirdzniecības nākotni». Samuels Jangs (Samuel Young), start - up uzņēmuma Smart Video valdes priekšsēdētājs (Zviedrija)

14.10 – «Lielie dati mazumtirdzniecībā». Aigars Jaundālders, SQUALIO Cloud consulting valdes loceklis (Latvija)

III Dzīvesveids - zīmola spēks

15.00 – «Vai ir labi būt labam - ilgtspēja kā daļa no uzņēmējdarbības ienesīguma». Kerstina Lidvala (Kerstin Lindvall), ICA Gruppen korporatīvās sociālās atbildības vadītāja (Zviedrija)

15.30 – «Vietējie zīmoli un globālie zīmoli - kurš uzvar?». Eriks Modigs (Erik Modig), Stokholmas Ekonomikas augstskolas Patērētāju mārketinga centra pētnieks (Zviedrija).

Noslēgums

16.00 – Konferences kopsavilkums. Haralds Burkovskis, moderators.

Konferences «Shopping for Future» darba valoda ir angļu valoda. Tiešraides skatītājiem ir iespēja vērot konferenci angļu valodā vai ar sinhrono tulkojumu latviešu valodā.

«Shopping for Future» tiešraide skatāma arī lietotnē LMT Straume un internetā: http://straume.lmt.lv, kur pēc tās norises būs pieejams visu lekciju video arhīvs. Konferences apmeklētāji un tiešraides skatītāji aicināti piedalīties Twitter diskusijā, lietojot tēmturi #rimiconference.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu