«H&M» peļņa Latvijā iepriekšējā finanšu gadā samazinājusies divas reizes; apgrozījums audzis par 4,3%

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Kaspars Meinerts/TVNET

Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānijas «Hennes and Mauritz» («H&M») meitasuzņēmuma Latvijā SIA «H&M Hennes&Mauritz» iepriekšējā finanšu gadā, kas ilga no 2015.gada 1.decembra līdz 2016.gada 30.novembrim, apgrozījums bija 28,434 miljoni eiro, kas ir par 4,3% vairāk nekā iepriekšējā finanšu gadā, bet kompānijas peļņa samazinājusies divas reizes - līdz 705 682 eiro, liecina «Firmas.lv» informācija.

Finanšu pārskata vadības ziņojumā teikts, ka 2016.gadā uzņēmums Latvijā atvēra divus veikalus, no kuriem viens ir «H&M», bet otrs zīmola «COS» veikals.

«H&M» darbība kopumā Latvijā ir bijusi veiksmīga. Patlaban uzņēmums pārvalda astoņus veikalus, kuru telpas tiek nomātas, kā arī pērn atklāto tiešsaistes veikalu.

Turpmāk «H&M» Latvijā plāno stabilu attīstību, turpinot sākto darbu veikalos Rīgā. Uzņēmums neizslēdz iespēju arī paplašināt veikalu tīklu turpmākajos gados. Nākamajos gados plānots strādāt ar peļņu.

Finanšu gadā, kas ilga no 2014.gada 1.decembra līdz 2015.gada 30.novembrim, uzņēmuma apgrozījums bija 27,271 miljons eiro, bet peļņa - 1,428 miljoni eiro.

Jau ziņots, ka Latvijā pirmie «H&M» veikali durvis vēra 2012.gada rudenī.

«H&M Hennes&Mauritz» dibināta 2012.gada 14.martā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 5 002 845 eiro, tas pilnībā pieder Zviedrijā reģistrētajai kompānijai «H&M Hennes&Mauritz International».

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu