Lidosta «Rīga» nākotnē cer apkalpot 10 miljonus pasažieru gadā

 

Starptautiskā lidosta «Rīga» nākotnē cer apkalpot 10 miljonus pasažieru gadā, trešdien intervijā Latvijas Radio teica lidostas Aviācijas pakalpojumu un biznesa attīstības departamenta direktore Liene Freivalde.

Viņa atgādināja, ka šodien lidostā «Rīga» sagaidīs 60-miljono pasažieri kopš valsts neatkarības atjaunošanas 1991.gadā. «Tādai valstij kā Latvija ar nelielu skaitu iedzīvotāju šāds apkalpoto pasažieru skaits ir nozīmīgs,» atzina Freivalde.

Viņa norādīja, ka mērķis sasniegt 10 miljonus pasažieru gadā nav pāris gadu jautājums, taču tas iespējams tuvāko 10, 20 gadu laikā.

Reklāma

«Tādējādi lidostas lielākais izaicinājums ir pielāgot infrastruktūru pasažieru skaitam. Ar to mēs nodarbojamies pastāvīgi, piemēram, pirms gada tika atklāta jauna infrastruktūra transfēra pasažieru pusē, kas spēj apkalpot 7-8 miljonus pasažieru gadā,» stāstīja Freivalde.

Savukārt līdz 2022.gadam tiks būtiski uzlabota infrastruktūra lidostas «Rīga» termināla publiskajā daļā. Tas nozīmēs plašāku reģistrācijas daļu, drošības pārbaužu zonu, kā arī bagāžas saņemšanas vietas, skaidroja lidostas Aviācijas pakalpojumu un biznesa attīstības departamenta direktore. Viņa norādīja, ka šīs ir tās vietas, kur tā saucamajās pīķa stundās, kad ielido un izlido visvairāk reisu, pasažieriem ir neērtības.

Starptautiskā lidosta «Rīga» ir lielākais aviosatiksmes mezgls Baltijas valstīs. No lidostas «Rīga» ziemas sezonā iespējams doties uz vairāk nekā 60, bet vasaras sezonā uz vairāk nekā 80 galamērķiem, ko nodrošina 20 aviosabiedrības. 2016.gadā lidosta «Rīga» apkalpoja vairāk nekā 5,6 miljonus pasažieru - gandrīz 45% no kopējā Baltijas valstu pasažieru skaita.



Apskati arī citus rakstus par šīm tēmām:

Seko mums Facebook lapā

Māja
Māja, Viesītes pag., 99900 EUR
Māja
Māja, Lēdurgas pag., 79000 EUR
Māja
Māja, Rīga, 230000 EUR