Alkohola izplatītāja «Interbaltija AG» apgrozījums pērn pieaug par 1,9%

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Postimees/LETA

Alkoholisko dzērienu izplatītāja AS «Interbaltija AG» apgrozījums pagājušajā gadā bija 6,838 miljoni eiro, kas ir par 1,9% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa pieauga par 26,2% un bija 236 803 eiro, liecina «Firmas.lv» publiskotais gada finanšu pārskats.

Uzņēmuma vadības ziņojumā teikts, ka, neraugoties uz kārtējo akcīzes likmju kāpumu, kas negatīvi ietekmēja alkohola patēriņu, kompānija spēja noturēt iepriekšējā gada pārdošanas apmēru. Pērn turpināja pieaugt bezalkoholisko dzērienu tirdzniecības apmēri, un šīs kategorijas apgrozījums pērn pieauga par 13% salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu. Kompānijas realizācija samazinājās lielākajās lielveikalu ķēdēs, savukārt Igaunijas pierobežas veikalos bija vērojams straujš realizācijas apmēru kāpums, ko veicināja akcīzes nodokļa likmju atšķirības abu valstu starpā.

Uzņēmuma vadība norāda, ka «Interbaltija AG» pērn turpināja ieguldīt spēkus HoReCa sektorā, tostarp piedāvājot starptautiskās vīnziņu skolas «WSET» (Wine &Spirit Eduaction Trust) apmācības Rīgā. Neraugoties uz sīvo konkurenci, uzņēmuma apgrozījums HoReCa segmentā pērn pieauga par 4,8%.

Turpretī kompānijas peļņa aizvadītājā gadā pieauga galvenokārt pateicoties tam, ka uzņēmums palielināja realizācijas apmērus rentablākajiem produktiem, vienlaikus nepalielinot izdevumus.

Kompānijas vadība arī norāda, ka pēc kompānijas akciju pārdošanas plānots būtiski sekmēt kompānijas izaugsmi, apgūstot Baltijas tirgu, optimizējot loģistiku un klientu apkalpošanu. Šogad kompānija turpinās attīstīt HoReCa segmentu, īpašu uzmanību pievēršot klientiem - «outlet» veikaliem. Tāpat plānots ieviest vairākus jaunus zīmolus. Uzņēmums plāno palielināt peļņas rādītājus par vismaz 20%.

LETA marta otrajā pusē jau ziņoja, ka AS «Interbaltija AG» nopirkusi alkoholisko dzērienu vairumtirgotāja SIA «Amber Beverage Group». «Interbaltija AG» turpinās darbu kā neatkarīgs uzņēmums, kuru vadīs tās līdzšinējais valdes priekšsēdētājs Laimonis Kravalis. «Interbaltija AG» turpinās fokusēties uz premiālo zīmolu attīstību viesnīcu, restorānu, bāru un kafejnīcu jeb HoReCa segmentā, vienlaikus izmantojot «Amber Beverage Group» atbalstu un ekspertīzi loģistikā, informācijas tehnoloģiju un juridiskajos jautājumos.

Tāpat ziņots, ka 2017.gada janvārī Konkurences padome (KP) atļāva «Amber Beverage Group» iegādāties «Interbaltija AG».

«Interbaltija AG» apgrozījums 2015.gadā bija 6,712 miljoni eiro, kas ir par 9,6% mazāk nekā 2014.gadā, bet kompānijas peļņa samazinājās par 42,4% un bija 187 591 eiro. «Interbaltija AG» dibināta 1997.gadā, un tās pamatkapitāls kopš 2017.gada februāra vidus ir 1 575 576 eiro.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu