«Latvia Tours» pagājušo gadu noslēdz ar € 18 miljonu apgrozījumu

Ilustratīvs attēls
 

Tūrisma aģentūra «Latvia Tours» pagājušo gadu noslēgusi ar 18 miljonu eiro apgrozījumu, žurnālistiem trešdien pastāstīja «Latvia Tours» korporatīvo risinājumu speciālists Jānis Kolomenskis.

Pēdējo piecu gadu laikā - no 2012.gada līdz 2016.gadam - uzņēmuma apgrozījums ir audzis par diviem miljoniem eiro, pērn sasniedzot 18 miljonus eiro.

Uzņēmuma apgrozījums no izejošā tūrisma pērn veidoja 15 miljonus eiro, kas ir par 5% vairāk nekā 2015.gadā. Kompānijas apgrozījums no ienākošā tūrisma pērn veidoja 1,8 miljonus eiro, kas ir par 29% vairāk nekā gadu iepriekš. Turpretī konferenču tūrisma apgrozījums pērn audzis par 7% salīdzinājumā ar gadu iepriekš un veidoja 654 tūkstošus eiro.

Reklāma

Apgrozījuma pieaugumu izdevies panākt, pateicoties «Latvia Tours» komandas darbam. Kompānija turpināja sūtīt darbiniekus izglītojošos semināros, lai viņi apgūtu jaunas zināšanas, skaidroja Kolomenskis.

Viņš sacīja, ka šodien aprit 25 gadi kopš «Latvija Tours» 1992.gada 9.martā sāka piedāvāt tūrisma pakalpojumus. Pēdējo gadu laikā uzņēmums aktīvi strādājis pie zīmolu attīstības, jauniem produktiem, ko piedāvāt klientiem. Tostarp «Latvia Tours» nesen radījis jaunu koncepciju «Club Med», kas ir viens no uzņēmuma populārākajiem «viss iekļauts» tipa produktiem.

Šogad kompānija plāno tehnoloģiski attīstīt un pilnveidot korporatīvo klientu apkalpošanu, popularizēt «Club Med» konceptu. Tāpat iecerēts sadarboties ar Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameru (LTRK) un citām uzņēmēju organizācijām. Plānots strādāt pie biznesa un atpūtas ceļojuma segmenta attīstības.

Viņš arī sacīja, ka 80% no uzņēmuma apgrozījuma veido biznesa tūrisms. Ja 90.gadu sākumā populārākie biznesa galamērķi bija Taizeme un Kipra, bet 2005.gadā - Lielbritānija, Francija, Spānija, tad pērn topā ierindojās Lielbritānija, Francija, Krievija un Āzijas valstis.

«Latvia Tours» apgrozījums 2015.gadā bija 16,488 miljoni eiro, kas ir par 3,1% mazāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa samazinājās 3,1 reizi un bija 107 612 eiro.

«Latvia Tours» ir viena no lielākajām tūrisma aģentūrām Latvijā. Tā ir dibināta 1992.gadā. Kompānijas pamatkapitāls ir 80 tūkstoši latu (113,8 tūkstoši eiro), un tā pieder investoram no Beļģijas Deividam Verjē.

Saistītie raksti
ALTA: Tūrisma nozare Latvijā šogad varētu augt par 5-10%

ALTA: Tūrisma nozare Latvijā šogad varētu augt par 5-10%

ALTA: Šis gads tūrisma nozarē raksturīgs ar jaunu ceļojumu galamērķu izvēli

ALTA: Šis gads tūrisma nozarē raksturīgs ar jaunu ceļojumu galamērķu izvēli

Latvijas lauku tūrisma mītnēs apmeklējumu prognozē iepriekšējā gada līmenī

Latvijas lauku tūrisma mītnēs apmeklējumu prognozē iepriekšējā gada līmenī


Apskati arī citus rakstus par šīm tēmām:

Seko mums Facebook lapā

Dzīvoklis
Dzīvoklis, Rīga, 76580 EUR
Dzīvoklis
Dzīvoklis, Rīga, 175000 EUR
Dzīvoklis
Dzīvoklis, Rīga, 89700 EUR