LTV: Mediju reklāmas tirgus šogad varētu nedaudz pieaugt

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ieva Lūka / LETA

Mediju reklāmas tirgus šogad Latvijā varētu nedaudz pieaugt, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, intervijā aģentūrai LETA sacīja VAS «Latvijas Televīzija» (LTV) valdes priekšsēdētājs Ivars Belte.

Uz jautājumu, vai saistībā ar šogad Latvijā gaidāmajām pašvaldību vēlēšanām Latvijā varētu augt mediju reklāmas tirgus, Belte atbildēja apstiprinoši. Viņš norādīja, ka saskaņā ar statistikas datiem vēlēšanu gados reklāmas tirgū ir vairāk naudas, bet šis pieaugums ir salīdzinoši neliels.

Arī kopumā situācija tirgū liecina par nelielu kāpumu. «Ņemot vērā, ka mēs pagājušajā gadā reklāmas naudas piesaistē nostrādājām pat labāk nekā vidēji tirgus, tad mēs esam optimistiski arī par šo gadu. Kopumā reklāmas tirgū mēs varam gaidīt nelielu pieaugumu, bet nedomāju, ka situācija būs tik optimistiska, kā to daudzi iztēlojas,» sacīja Belte.

Jau ziņots, ka šā gada 3.jūnijā notiks republikas pilsētas domes un novada domes vēlēšanas.

Darbības nodrošināšanai LTV no valsts budžeta saņem apmēram 60%, savukārt pārējā summa tai jānopelna ar tiešo darbību un reklāmas ieņēmumiem. LTV ir sabiedriska raidorganizācija, kuras darbību uzrauga Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu