LTV: Mediju reklāmas tirgus šogad varētu nedaudz pieaugt

Latvijas Televīzijas valdes priekšsēdētājs Ivars Belte
 

Mediju reklāmas tirgus šogad Latvijā varētu nedaudz pieaugt, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, intervijā aģentūrai LETA sacīja VAS «Latvijas Televīzija» (LTV) valdes priekšsēdētājs Ivars Belte.

Uz jautājumu, vai saistībā ar šogad Latvijā gaidāmajām pašvaldību vēlēšanām Latvijā varētu augt mediju reklāmas tirgus, Belte atbildēja apstiprinoši. Viņš norādīja, ka saskaņā ar statistikas datiem vēlēšanu gados reklāmas tirgū ir vairāk naudas, bet šis pieaugums ir salīdzinoši neliels.

Arī kopumā situācija tirgū liecina par nelielu kāpumu. «Ņemot vērā, ka mēs pagājušajā gadā reklāmas naudas piesaistē nostrādājām pat labāk nekā vidēji tirgus, tad mēs esam optimistiski arī par šo gadu. Kopumā reklāmas tirgū mēs varam gaidīt nelielu pieaugumu, bet nedomāju, ka situācija būs tik optimistiska, kā to daudzi iztēlojas,» sacīja Belte.

Reklāma

Jau ziņots, ka šā gada 3.jūnijā notiks republikas pilsētas domes un novada domes vēlēšanas.

Darbības nodrošināšanai LTV no valsts budžeta saņem apmēram 60%, savukārt pārējā summa tai jānopelna ar tiešo darbību un reklāmas ieņēmumiem. LTV ir sabiedriska raidorganizācija, kuras darbību uzrauga Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome.



Apskati arī citus rakstus par šīm tēmām:

Seko mums Facebook lapā

Dzīvoklis
Dzīvoklis, Rīga, 60000 EUR
Māja
Māja, Ulbroka, 135000 EUR
Dzīvoklis
Dzīvoklis, Rīga, 34000 EUR