Nolūkā uzlabot komunikāciju ar patērētāju, «Dzintars» izveidojis digitālā mārketinga grupu

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ieva Čīka / LETA

Lai pilnveidotu komunikāciju ar gala patērētāju, kosmētikas ražotāja AS «Dzintars» izveidojusi digitālā mārketinga grupu, stāsta uzņēmuma pārstāve Linda Belaša.

Tā ir jauna uzņēmuma struktūra, kuras galvenais uzdevums ir darbs ar sociālo mediju tīkliem un reklāmu digitālajā vidē.

Grupas pienākumos arī ietilpst uzņēmuma mājaslapas uzlabošana, kā arī darbs ar februārī izveidoto uzņēmuma internetveikalu.

Taču vienlaikus uzņēmuma pārstāve norāda, ka uzņēmuma «Dzintars» fokuss joprojām būs kvalitatīvas produkcijas ražošana, kas ir arī uzņēmuma galvenais mērķis, kam vienmēr tikšot pielāgota arī mārketinga stratēģija.

«Uzņēmuma «Dzintars» galvenais mērķis ir ražot kvalitatīvu produkciju. Šis mērķis nekad netiks mainīts, un mārketinga stratēģija vienmēr tiks tam pielāgota,» uzsver Belaša.

Nolūkā mainīt uzņēmuma un zīmola «Dzintars» tēlu pagājušajā gadā radīta jauna kosmētikas sērija, vairākām kosmētikas sērijām mainīts iepakojums un dizains. Šogad izveidots sejas ādas atjaunināšanai paredzēts produkts, ar ko uzņēmums iecerējis turpināt darbu pie uzņēmuma «Dzintars» tēla maiņas. Uzņēmuma vadība ir pārliecināta, ka jaunais produkts «palīdzēs mainīt cilvēku uztveri par uzņēmuma «Dzintars» tēlu kopumā, un vienlaikus tas ir uzņēmuma «Dzintars» revolūcijas sākums,» atzīmē Belaša.

Jau vēstīts, ka Rīgas pilsētas Zemgales priekšpilsētas tiesa 18.janvārī apstiprināja «Dzintars» iesniegto TAP pasākumu plānu. Tiesa noteikusi divus gadus plānā minēto pasākumu īstenošanai.

Plāna īstenošanas laikā ražotājs «Dzintars» cer panākt izrāvienu ar jauniem «premium» produktiem, tāpat uzņēmums TAP ietvaros būs spiests pārdot īpašumus.

Tāpat vēstīts, ka Zemgales priekšpilsētas tiesa pērn 17.oktobrī ierosināja «Dzintara» TAP lietu. Uzņēmuma pārstāvji toreiz skaidroja, ka divas krīzes, no kurām viena bija 2008.gadā, bet otra 2014.gadā, veicinājušas «Dzintara» tradicionālo tirgu samazināšanos, pārdošanas apmēru kritumu un apgrozāmo līdzekļu trūkumu. Tādējādi uzņēmumam uzkrājušies parādi.

«Dzintars» 2015.gadā strādāja ar 5,911 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 7% mazāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas zaudējumi palielinājās par 76% - līdz 2,633 miljoniem eiro.

«Dzintars» ir parfimērijas un biokosmētikas izstrādātājs un ražotājs. «Dzintara» sortimentā ir vairāk nekā 1000 veidu kosmētikas, parfimērijas produktu, kā arī dekoratīvās kosmētikas izstrādājumu. Kompānija ir reģistrēta 1991.gadā, un tās pamatkapitāls ir 2,817 miljoni eiro.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X

Tēmas

Svarīgākais
Uz augšu