«Lāči»: Latvijā maizes tirgū konkurence turpina pastiprināties

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Edijs Pālens / LETA

Latvijā maizes tirgū konkurence turpina pastiprināties, atzina maizes un konditorejas izstrādājumu ražotāja SIA «Lāči» vadītājs un īpašnieks Normunds Skauģis.

«Konkurence kļūst sīvāka. Visi grib saglabāt esošos apmērus, bet tas nav iespējams,» pauda Skauģis, skaidrojot, ka konkurences pieaugumu veicina vairāki faktori, tostarp lielie maizes ražotāji arvien vairāk ražo arī nišas produktus, konkurējot ar mazajām maizes ceptuvēm.

Skauģis arī prognozēja, ka šogad Latvijā maizes tirgū, visticamāk, neienāks jauni, lieli tirgus dalībnieki, jo tirgus jau patlaban ir samērā piesātināts. «Maizes tirgū ienākt lielam, jaunam spēlētājam ir ļoti, ļoti ambiciozi,» sacīja «Lāču» vadītājs un īpašnieks.

Vienlaikus viņš minēja, ka uzņēmumam galvenie uzdevumi šogad ir palielināt produktu klāstu, kā arī piedāvāt jaunus pakalpojumus.

Jau vēstīts, ka 2015.gadā «Lāču» apgrozījums bija 7,276 miljonu eiro apmērā, kas ir par 2,6% mazāk nekā 2014.gadā, savukārt kompānijas peļņa samazinājās 4,3 reizes un bija 57 613 eiro.

Kompānija «Lāči» dibināta 1995.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 961 860 eiro, un tas pilnībā pieder Skauģim. «Lāčiem» Latvijā ir kopumā 12 veikali.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu