Vides reklāmas aģentūras «JCDecaux Latvija» apgrozījums pērn sarūk par 2,3%

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ieva Makare/LETA

Vides reklāmas aģentūra «JCDecaux Latvija» pērn strādāja ar 3,78 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 2,3% mazāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas zaudējumi bija 13 150 eiro pretēji peļņai gadu iepriekš, liecina «Firmas.lv» publiskotais gada finanšu pārskats.

Uzņēmuma vadības ziņojumā teikts, ka pērn palielinājās kompānijas izmaksas saistībā ar jaunu sabiedriskā transporta pieturvietu uzstādīšanu galvaspilsētā, kas prasa lielākus uzturēšanas un pārdošanas resursus. Pērn kompānija ieguldīja investīcijas jaunu sabiedriskā transporta pieturvietu būvniecībā Rīgā saskaņā ar sadarbības līgumu, kas parakstīts ar SIA «Pilsētas līnijas» par sabiedriskā transporta pieturvietu nojumju izbūvi Rīgā.

Vienlaikus uzņēmuma vadība atzīmē, ka, neraugoties uz stagnāciju mediju reklāmas tirgū, vides reklāmas tirgus turpina pieaugt.

Kompānijas vadības ziņojumā arī teikts, ka uzņēmums pērn izstrādāja un piemēro ikdienas darbā ilgtermiņa stratēģiju apkārtējās vides piesārņojuma ietekmes samazināšanai. Tāpat «JCDecaux Latvija» kompānija ieviesa energoietilpīgas spuldzes lielformāta stendos.

Šogad kompānija plāno turpināt vides reklāmas stendu nomainīšanu un tehniskās kvalitātes uzlabošanu. Tāpat uzņēmums plāno pakāpeniski nomainīt vecās sabiedriskā transporta pieturvietas galvaspilsētā pret jaunajām, kas būvētas saskaņā ar sadarbības līgumu, kas parakstīts ar SIA «Pilsētas līnijas».

2014.gadā «JCDecaux Latvija» strādāja ar 3,694 miljonu eiro apgrozījumu un 209 663 peļņu.

«JCDecaux Latvija» ir vides reklāmas operators Latvijā un pārstāv pasaules lielāko vides reklāmas uzņēmumu «JCDecaux».

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu