«Swedbank» turpmāk plāno akcentēt, ka banka ir vairāk nekā tikai norēķinu karte un kredīts

BNS
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Edijs Pālens/LETA

«Swedbank» tuvākajos gados klientiem plāno akcentēt, ka banka ir vairāk nekā tikai norēķinu karte un kredīts, sacīja bankas valdes priekšsēdētāja vietas izpildītājs Reinis Rubenis.

«Bankas pamata bizness ir ne tikai norēķinu konti un kredīti, bet arī auto līzings, apdrošināšana, noguldījumi un pensiju fondi. Es domāju, ka mūsu pusē lielāks darbs ir jāiegulda klientu izglītošanā, ka banka ir vairāk nekā tikai norēķinu karte un kredīts. Tuvākajos gados mums liels uzsvars ir jāliek uz to, lai klients saprastu, ka mēs esam arī apdrošinātājs, arī līzinga kompānija utt. Mums ir šie darbības apjomi gan jāaudzē, gan jāizglīto klienti par to, ka šie pakalpojumi te ir pieejami,» teica Rubenis.

Viņš piebilda, ka no klienta perspektīvas ir arī svarīgi saprast, jo vairāk dažāda tipa pakalpojumi tiks izmantoti, jo banka labāk varēs šo klientu saprast un varēs piedāvāt arī konkurētspējīgāko piedāvājumu. «Jo vairāk tiks darīts vienas bankas iekšienē, jo lētāk tas būs, jo tā ir lojalitātes daļa,» uzsvēra Rubenis.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X

Tēmas

Svarīgākais
Uz augšu