«Ostas celtnieks» sācis otrās kārtas būvdarbus Brīvostas teritorijā Kundziņsalā

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Pēc SIA «Riga Bulk Terminal» pasūtījuma projekta ģenerāluzņēmējs SIA «Ostas celtnieks» ir sācis būvdarbus Kundziņsalā Rīgas Brīvostas teritorijā esošajā beramkravu pārkraušanas terminālī. Sadarbības līguma summa veido 2,3 miljonus eiro, un būvdarbus paredzēts pabeigt līdz šā gada beigām, TVNET informēja uzņēmumā.

2014. gadā uzbūvētajā beramkravu terminālī «Riga Bulk Terminal», kas ir pielāgots sešu dažādu kravu pārkraušanai, šovasar ir sākti otrās kārtas būvdarbi. Tās ietvaros SIA «Ostas celtnieks» realizēs vairāku jaunbūvju projektēšanu un būvniecību – tiks uzbūvēta jauna beramkravu noliktava ar 5000 kvadrātmetru laukumu, elektrosadales ēka un 36 metrus augsts elevatora tornis, kā arī pārbūvēta vagonu izkraušanas ēka ar tuneli. Celtniecībā tiks izmantotas 500 tonnas metāla konstrukciju, 350 tonnas armatūras un 3,5 tūkstoši kubikmetri betona.

«Savas specifikas dēļ objekts pieprasa no mums ne vien pieredzi šādu infrastruktūras projektu realizēšanā, bet arī skrupulozu plānošanu un stingru pieturēšanos pie paredzētajiem termiņiem. Darbus veiksim pusgada laikā, kamēr terminālī paralēli tiek pieņemti kuģi un notiek kravu pārkraušana,» stāsta «Ostas celtnieks» projektu vadītājs Valērijs Dvils-Dmitrijevs.

Beramkravu terminālis «Riga Bulk Terminal» tika uzbūvēts 2014. gadā un atrodas vienā no rajoniem ar visstraujāko industriālo attīstību. Būvniecībā lietoto inženierrisinājumu dēļ tas ir viens no mūsdienīgākajiem beramkravu termināļiem Baltijas valstīs. Savukārt pēc darbu pabeigšanas otrās kārtas infrastruktūras attīstība ļaus ievērojami paaugstināt pārkraušanas efektivitāti un ostas konkurētspēju.

Foto: Publicitātes foto
KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu