Latvijas Drosmīgākā zīmola meklējumi ir noslēgušies

TVNET | FINANCENET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ieva Čīka/LETA

Mediju aģentūra PHD Latvia nemainīgi iestājas par drosmīgiem un inovatīviem risinājumiem komunikācijā, mārketingā un biznesā. Tāpēc jau ceturto tā rosina uzņēmējus, reklāmas nozares pārstāvjus un sabiedrību nominēt tos zīmolus, kas ar saviem darbiem un idejām ir spējuši pārsteigt, iedvesmot un pārkāpt ierastās robežas.

Latvijas Drosmīgākais zīmols tiks paziņots 22. septembrī koncertzālē Palladium Mīlētāko zīmolu Topa apbalvošanas ceremonijas ietvaros.

Lai noteiktu nominantus, aģentūra apkopoja Latvijas iedzīvotāju un uzņēmumu aptaujas rezultātus un, pieaicinot mārketinga nozares profesionāļu žūriju, noteica uzvarētāju. Galvenie vērtēšanas kritēriji: atšķirīgs, izaicinošs, ambiciozs, inovatīvs, drosmīgs komunikācijā ar patērētājiem.

Šogad cīņa ir bijusi īpaši spraiga, līdzīgi kā pašu pretendentu sniegums - kamēr vieni izcēlās ar pārdrošu biznesa koncepciju, citi savu pārākumu apliecināja ar izaicinošu komunikācijas stratēģiju. Nominantu vidū ir gan tirgus milži, gan start-up censoņi, sociālās kustības un kultūras sfēras darboņi, taču neatkarīgi no paveiktā viņus visus vieno kaut kas kopīgs, un tā ir aizrautība, uzdrīkstēšanās gāzt priekšstatus un spēja ļauties drosmīgiem eksperimentiem.

Žūriju pārstāvēja Annika Dāvidsone (PINS), Roberts Ēķis (Orkla Confectionary & Snacks), Gundars Margēvičs (Volkswagen), Harijs Poikāns (4Finance), Viktors Troicins (Maxima), Anželika Zorina (Jysk), Vadims Barisons (Aldaris), Andris Rubīns (DDB) un pagājušā gada Drosmīgākā zīmola balvas ieguvēja Inese Ozola (Amoralle).

«Man ir prieks, ka arī šogad Drosmīgākā zīmola nominantu skaits ir bijis tik liels, lai galīgais lēmums tiktu pieņemts, zīmolus izvērtējot vairākās kārtās, un žūrijas balsojums nebūtu «vienos vārtos». Tādējādi caur spraigām diskusijām bija iespēja ne tikai kopumā noteikt šā gada titula ieguvēju, bet arī vienoties par to, ka Latvijā zīmoli arvien vairāk kāpj ārpus ierastajiem rāmjiem, lai spētu atšķirties un efektīvi uzrunāt patērētājus,» komentē PHD Latvia pētījumu direktore Linda Kirmuška. «Lēmums ir pieņemts! Šā gada Drosmīgāko zīmolu sabiedrība uzzinās jau pavisam drīz, vien, saglabājot intrigu, atklāšu, ka 2016. gada titula ieguvējs ir drosmīgs gan iedzīvotāju, gan uzņēmumu vērtējumā!»

Latvijas Drosmīgākais zīmols ir iniciatīva izcelt tos uzņēmumus, kas savā biznesā un komunikācijā ar patērētāju ir gatavi rīkoties drosmīgāk.

Šī gada Latvijas Drosmīgākā zīmola Top 10 iekļuvušie zīmoli ir:

Monea

Just5

CSDD

Laima

Lattelecom

Mākslai vajag telpu

Ghetto Games

Milzu

Aldaris

Lido

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu