Gandrīz puse «Rimi» veikalos strādājošo ir vecumā virs 45 gadiem

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Edijs Pālens / LETA

Apmēram 50% «Rimi» grupas pārvaldīto veikalu darbinieku Latvijā ir vecumā virs 45 gadiem, intervijā stāsta «Rimi Baltic Group» personāla direktore Pārsla Baško.

Kā uzņēmumā novērots, atkarībā no darbinieku vecuma mainās viņu vajadzības. Piemēram, jauniešiem līdz 25 gadu vecumam vēlme apgūt jaunas zināšanas un prasmes ir izteiktāka par tiem darbiniekiem, kuriem jau ir pāri 50 gadiem.

Jauniešiem vidējais darba cikls vienā darbā lielākoties ir divi gadi, norāda Baško.

«Ja uzņēmums spēj piedāvāt izaugsmes iespējas un ļaut darbiniekam augt uzņēmumā, tad jaunieši ir motivēti strādāt arī ilgāk, bet darbinieki, kuri sasnieguši 50 gadus un vairāk, tik bieži vairs nemeklē izaugsmes iespējas, drīzāk stabilu darbavietu. Tāpēc mums kā darba devējam ir jāpielāgo sava darba devēja stratēģija tā, lai motivētu sasniegt vairāk ne tikai jauniešus, bet arī citu paaudžu darbiniekus,» skaidro «Rimi Baltic Group» personāla direktore.

Uzņēmumā arī novērots, ka pa karjeras kāpnēm lielākoties vēlas kāpt jaunieši un darbinieki līdz aptuveni 40 gadu vecumam. Taču pieredzējušie darbinieki to neizvēlas, arī neskatoties uz to, ka, kāpjot pa karjeras kāpnēm, būtu iespējams tikt pie lielāka atalgojuma.

«Ir skaidrs, ka profesionāli pieredzējušajiem darbiniekiem būtu visas iespējas kāpt augstāk, taču viņi to neizvēlas, jo tas nozīmētu uzņemties lielāku atbildību. Esam to ņēmuši vērā, arī izstrādājot atalgojuma sistēmu, kas paredz, ka darbiniekiem ir iespējams palielināt algu, arī nemainot amatu, bet pieaugot darbinieka kompetencei un profesionalitātei,» atzīmē Baško.

Kā ziņots, SIA «Rimi Latvia» pērn apgrozīja 785,28 miljonus eiro un nopelnīja 27,42 miljonus eiro, liecina «Firmas.lv» informācija. Uzņēmuma apgrozījums pērn audzis par 6%, bet peļņa augusi par 16%. 2014.gadā uzņēmuma apgrozījums bija 740 96 miljoni eiro, bet peļņa - 23,64 miljoni eiro.

«Rimi Latvia» savu darbību sāka 1996.gadā ar nosaukumu «Rimi Baltija». Uzņēmuma pamatkapitāls ir 14 719 466 eiro. «Rimi Latvia» ir Zviedrijas mazumtirgotāja «ICA AB» meitasuzņēmums Latvijā.

Pašlaik «Rimi Latvia» tīklā ir 119 trīs formātu veikali: 31 «Rimi» hipermārkets, 43 «Rimi» lielveikali un 45 zemo cenu veikali «Supernetto». «Rimi» un «Supernetto» veikali darbojas 27 Latvijas pilsētās.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu