«Live Riga» PR pakalpojumiem ārvalstu mērķa tirgos atvēl 340 000

BNS
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Evija Trifanova / LETA

Rīgas tūrisma attīstības birojs «Live Riga» sabiedrisko attiecību pakalpojumiem ārvalstu mērķa tirgos atvēlēs 340 tūkstošus eiro, liecina informācija Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā.

Biroja rīkotajā iepirkumā par sabiedrisko attiecību pakalpojumu nodrošināšanu ārvalstīs pieteicās uzņēmums «Mežgaile, Māliņa un Austriņš», kas arī pasludināts par uzvarētāju. Pakalpojumu nodrošinātāju izvēlējās pēc saimnieciski izdevīgākā piedāvājuma. Kopējā līgumcena ir 340 000 eiro bez pievienotās vērtības nodokļa (PVN).

Atbilstoši nolikumam, sabiedrisko attiecību pakalpojumus plānots nodrošināt Vācijā, Krievijā, Zviedrijā, Somijā, Norvēģijā, Nīderlandē, Itālijā, Igaunijā, Lietuvā. To ietvaros paredzēts arī veicināt zīmola «Live Riga» komunikāciju sociālajos medijos.

Iepirkuma mērķis ir popularizēt Rīgu kā pievilcīgu ceļojuma mērķi iepriekšminētajās valstīs, veidot Rīgas kā eiropeiskas un mūsdienīgas galvaspilsētas tēlu un mazināt sezonalitāti tūrismā, izceļot Rīgas piedāvājumus rudenī un pavasarī, kā arī popularizējot Rīgu kā konferenču un kongresu tūrisma mērķi.

Tāpat plānots popularizēt Rīgas-Gaujas reģionu kā pievilcīgu gastronomijas ceļojumu galamērķi iepriekšminētajās valstīs un veicināt, lai ceļotāji, kuri izvēlas Rīgu kā galamērķi, paildzinātu uzturēšanās ilgumu un veltītu laiku arī izbraucieniem ārpus galvaspilsētas uz citām Gaujas reģiona pilsētām – Siguldu, Cēsīm un Valmieru, nesaīsinot uzturēšanās ilgumu Rīgā.

Nolikumā teikts, ka, līdz ar centrālo komunikācijas tēmu «Rīgas-Gaujas reģions-Eiropas gastronomijas reģions 2017.gadā», tiks ziņots par Rīgas piedāvājumu kultūras baudītājiem, pilsētas arhitektūru, radošo atmosfēru, vietējo dizainu un iepirkšanos Rīgā, kā arī SPA un skaistumkopšanas piedāvājumiem pilsētā.

Galvenokārt Rīgas kā tūrisma galamērķa popularizēšana tiks nodrošināta interneta ziņu portālos, dienas laikrakstos un to tiešsaistes versijās, izklaides un dzīvesstila medijos (žurnāli, TV raidījumi, radio raidījumi), ceļojumu medijos (žurnāli, TV raidījumi, radio raidījumi, interneta portāli), reģionālajos medijos, kā arī ceļojumu un dzīvesstila emuāros (mode, gastronomija, arhitektūra, kultūra u.c.).

Iepirkuma izpildes laiks ir 2017.gada 31.decembris no līguma noslēgšanas brīža vai līgumcenas izpildei.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu