«Hanzas maiznīcas»: cilvēki pērk sev labi zināmu maizi vai preces akciju ietvaros

BNS
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: RIA Novosti/Scanpix

Latvijas iedzīvotāji galvenokārt izvēlas vai nu sev ļoti labi zināmu maizi vai tādu, kas tiek tirgota cenu akciju ietvaros, sacīja maizes un maizes izstrādājumu ražotāja un tirgotāja «Hanzas maiznīcas» komercdirektors Uģis Mihņevičs.

«Mēs redzam, ka maizes tirgū tomēr pašlaik trūkst dinamikas. Cilvēki galvenokārt vai nu pērk sev ļoti labi zināmus produktus, vai maizi, kura tiek pārdota cenu akciju ietvaros. Veikalos puse no maizes apjoma tiek pārdota tieši akcijās. Jauno produktu īpatsvars ir nenozīmīgs,» sacīja Mihņevičs.

Viņš piebilda, ka, piemēram, saldētās maizes segments ir labs barometrs tam, kā cilvēki ir gatavi pieņemt jaunas tendences un pamēģināt jaunumus. Tieši caur šo segmentu Latvijas patērētāji ir iepazinuši, piemēram, ciabatta maizi. Taču saldētās maizes segmentā Latvijai ir kur augt. «Ja parasti Eiropā pakotās maizes tirgus daļa ir 70% un «bake off» – 30%, tad mums šajā ziņā vēl ir kur augt,» piebilda Mihņevičs, atzīmējot, ka viens no uzņēmuma lielajiem klientiem grasās samazināt pakotās maizes apjomus un palielināt «bake off» daļu.

Aģentūra BNS jau vēstīja, ka «Hanzas maiznīcas» 2014.gadā strādāja ar 20,81 miljona eiro apgrozījumu, kas ir par 3,7% mazāk nekā 2013.gadā, savukārt uzņēmuma peļņa palielinājās 3,3 reizes - līdz 973,3 tūkstošiem eiro. Kompānijas 2015.gada rezultāti vēl nav publiskoti.

«Hanzas maiznīcas» īpašnieks ir Somijas uzņēmums «Vaasan», kurš kopš pagājušā gada ir kļuvis par starptautiskā Zviedrijas koncerna «Lantmännen ek. för» daļu.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu