«Cido»: Latvijas patērētāji labprāt nobauda jaunas sulas; alus kategorijā - konservatīvāki

BNS
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: flickr.com/Yuri Samoilov

Latvijas patērētāji labprāt nobauda jaunas sulas, taču ir konservatīvāki attiecībā pret jaunumiem alus kategorijā, teica dzērienu ražotāja «Cido grupa» ģenerāldirektors Marijus Kirstuks.

Viņš pastāstīja, ka «Cido grupa» katru gadu izlaiž jaunus produktus. Taču Latvijas patērētāju attieksme pret jaunumiem dažādās dzērienu kategorijās atšķiras. «Piemēram, sulu kategorijā jaunumi labi aiziet, bet attiecībā uz alus kategoriju iedzīvotāji ir visai konservatīvi,» sacīja Kirstuks.

Tāpat viņš pastāstīja, ka «Cido grupa» vasarā nodarbina ražošanas jaudas gandrīz 24 stundas septiņas dienas nedēļā, savukārt nesezonā izmanto ap 50% ražošanas jaudu. Pagaidām kompānijai nav plānu atvērt vēl kādu ražošanas līniju, jo kompānija jau pirms vairākiem gadiem veica lielas investīcijas ražotnes modernizācijā. Uzņēmums cenšas efektīvāk plānot darbu.

Aģentūra BNS jau vēstīja, ka 2014.gadā «Cido grupa» strādāja ar 55,937 miljonu eiro apgrozījumu un 581,3 tūkstošu eiro peļņu. Savukārt 2015.gadā «Cido grupa» provizoriskais apgrozījums bija 53,7 miljoni eiro, kas ir par 3,9% mazāk nekā gadu iepriekš.

«Cido grupa» ir dibināta 1994.gadā, tās pamatkapitāls ir 1,117 miljoni eiro. Uzņēmuma kapitāla daļu lielākais īpašnieks ir Dānijas «Royal Unibrew» (99,99%), liecina informācija datubāzē «Lursoft». «Cido grupas» produktu portfelī ietilpst sulas, nektāri un sulu dzērieni, kā arī dabīgais minerālūdens, dzeramais ūdens un alus.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu