Turpina samazināties «Stockmann» apgrozījums, zaudējumi sasniedz gandrīz miljonu eiro

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Rebeka Žeire / LETA

Pērn turpināja samazināties mazumtirdzniecības uzņēmuma SIA «Stockmann» apgrozījums, savukārt zaudējumi pērn sasnieguši gandrīz miljonu eiro, stāsta «Stockmann» direktore Rīgā Dace Goldmane.

Viņa stāsta, ka pērn «Stockmann» grupa sāka īstenot plašas izmaiņas biznesa stratēģijā, vairāk pievēršoties modes, mājas, kosmētikas un pārtikas preču segmentiem, kā arī attīstot peļņu nesošos sektorus, investējot grupas loģistikas procesa pārstrukturēšanā un izveidojot vienu no modernākajiem loģistikas centriem Eiropā, kas darbu sāks 2017.gadā.

«Ņemot vērā nerentablo biznesa vienību pārdošanu un investīcijas ilgtermiņa attīstībā, 2015.gadā grupas kopējo izdevumu apjoms pārsniedza ieņēmumus. Līdz ar to arī Rīgas universālveikala 2015.gadā prognozētie zaudējumi bija 930 626 eiro, bet apgrozījums sasniedza 54 240 628 eiro, kas ir kritums par 8%, salīdzinot ar 2014.gadu, kad apgrozījums bija 59 114 431 eiro. 2015.gada zaudējumus nākotnē plānots segt no nākamo periodu peļņas,» norāda Goldmane.

«Stockmann» zaudējumi 2014.gadā bija 176 932 eiro.

Ņemot vērā «Stockmann» grupas īstenotās vērienīgās pārmaiņas un ilgtermiņa investīcijas, šā brīža finanšu rezultāti tika prognozēti jau laikus, atzīmē Goldmane. Tas ir loģisks pārmaiņu process, kurā lielāko uzmanību uzņēmums pievērš segmentiem, kas nes peļņu, - mode, mājas preces, kosmētika un pārtika. Citās preču grupās tiek piesaistīti sadarbības partneri.

«Šobrīd plānojam, ka sadarbības partneriem tiks atvēlēti aptuveni 15% no kopējās universālveikala platības. Tas vēl vairāk nostiprina mūsu veikala pozīcijas plašākas preču un zīmolu izvēles segmentos,» uzsver Goldmane.

Viņa akcentē, ka Rīgas universālveikals joprojām uzrāda vienus no stabilākajiem un labākajiem rezultātiem visā grupā, ko pierāda arī pieaugošais Rīgas universālveikala apmeklētāju skaits. Arī šogad tiek turpināta pērn sāktā jaunās biznesa stratēģijas īstenošana. Tās izvirzīto mērķu pamatā ir šajā veikalu klasē labākais serviss un iespējas, plašs mūsdienīgu zīmolu piedāvājums, kā arī lojālu pircēju apbalvošanas programma un veiksmīgas iepirkšanās kampaņas.

SIA «Stockmann» dibināta 1998.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 2 774 742 eiro. «Stockmann» pilnībā pieder Somijā reģistrētajai «Stockmann Oyj Abp».

Universālveikals «Stockmann» Latvijā darbojas kopš 2003.gada. «Stockmann» iekļauts Somijas koncernā «Stockmann Group», kas darbojas kopš 1862.gada. Šobrīd «Stockmann Group» ir aptuveni 500 veikali 18 valstīs, tās uzņēmējdarbības virzieni ir mazumtirdzniecība, nekustamie īpašumi un modes veikalu ķēdes. «Stockmann Group» nodrošina ar darbu vairāk nekā 9000 cilvēku. Grupas ieņēmumi 2015.gadā bija 1,435 miljardi eiro.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu