«Madara Cosmetics» finanšu rezultātus Krievijas tirgus zaudēšana neietekmē

BNS
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: LETA

Latvijas kosmētikas ražotāja «Madara Cosmetics» finanšu rezultātus nav ietekmējusi Krievijas tirgus zaudēšana, intervijā aģentūras BNS biznesa informācijas portālam «Baltic Business Service» atzina Latvijas kosmētikas ražotāja «Madara Cosmetics» direktors Uldis Iltners.

«Šobrīd esošais tirdzniecības kanāls Krievijā ir apstājies. Skatāmies, kā mēs Krievijā varētu tirdzniecību turpināt, bet pašlaik nav skaidru plānu. Krievijas tirgus nekad nav veidojis būtisku īpatsvaru mūsu apgrozījumā, līdz ar to Krievijas tirgus zaudēšana mūsu rezultātus neietekmē,» sacīja Iltners.

Pēc viņa teiktā, kad Krievija noteica embargo, «Madara Cosmetics» neizjuta pircēju atbalstu vietējo kosmētikas produktu iegādē par spīti sabiedrībā izskanējušajiem aicinājumiem atbalstīt vietējos ražotājus. «Pieļauju, ka šis aicinājums vairāk attiecās uz pārtikas nozari, kura cieta vairāk. Attiecībā uz kosmētikas industriju - šaubos, ka tie uzņēmumi, kas strādā Krievijā, teiks, ka viņu produkcija pirkta vairāk tāpēc, ka bijis aicinājums iegādāties Eiropas Savienībā (ES) ražotus produktus,» pauda uzņēmuma direktors.

«Madara Cosmetics» ir dibināts 2006.gadā. Kompānijas pamatkapitāls ir 106,7 tūkstoši eiro. Kompānijas kapitālā lielākie īpašnieki ar 28% ir Uldis Iltners un arī Lote Tisenkopfa.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu