«Coca-cola» pārdošanas rādītāji nesarūk par spīti veselīga dzīvesveida popularitātei

BNS
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: ITAR-TASS/ScanPix

Dzērienu vairumtirgotāja «Coca-cola» pārdošanas rādītāji nesarūk par spīti veselīga dzīvesveida popularitātei, kamdēļ patērētāji izvēlas lietot saldinātajiem dzērieniem alternatīvus produktus, intervijā aģentūras BNS biznesa informācijas portālam «Baltic Business Service» sacīja bezalkoholisko dzērienu ražotāja «The Coca-Cola Company» ģenerāldirektore Polijā un Baltijā Anna Jakubovska.

«Mums ir ļoti plašs produktu sortiments, un mēs redzam, ka ūdens kategorija ir augoša. Tā ir laba lieta, jo tas nozīmē, ka cilvēki saprot, cik svarīga ir noteikta daudzuma ūdens uzņemšana. Arī sulu patēriņš pieaug. Mēs gribētu panākt, lai mūsu zīmols ir vadošais katrā no bezalkoholisko dzērienu segmentiem. Tā šobrīd nav Baltijas tirgū, mums ir kur augt,» viņa piebilda, atgādinot, ka cukurs pats par sevi nav slikta izejviela, bet jebkura izejviela, ja tiek lietota par daudz, var būt kaitīga.

Jakubovska arī atgādināja, ka uzņēmuma pašreizējā dzērienu portfelī ir produkti bez cukura, piemēram, «Coca-Cola Zero» vai produkti, kas satur maz kaloriju.

Pēc viņas teiktā, dzeramā ūdens patēriņa pieaugums nenozīmē, ka citas dzērienu kategorijas sarūk. «Pārdošanas rādītājus veicina apstākļu kombinācija. Dažos gadījumos mūsu pārdošanas rādītāji uzlabojas, jo esam labi pastrādājuši mārketinga jomā, bet dažkārt ir kategorijas, kas vairs kopumā neaug tik strauji,» pauda «The Coca-Cola Company» ģenerāldirektore Polijā un Baltijā, piebilstot, ka viena no dzērienu kategorijām, kas neaug, ir ledus tēja. Uzņēmums strādā pie tā, lai šo kategoriju padarītu interesantu patērētājiem.

«Coca-Cola» ir pasaulē lielākais dzērienu uzņēmums, kas ražo vairāk nekā 500 gāzētu un negāzētu dzērienu. «Coca-Cola» portfelis iekļauj zīmolus 20 miljardu dolāru vērtībā, tostarp tādus dzērienus, kā «Diet Coke», «Fanta», «Sprite», « Coca - Cola Zero» un citus.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu