«Pasažieru vilciens» no 1.aprīļa plāno ieviest zonu tarifu principu

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Edijs Pālens / LETA

Sabiedriskā transporta padome apstiprinājusi «Pasažieru vilciena» (PV) zonu biļešu tarifu principu un šo tarifu ieviešanu no 1.aprīļa, informēja Autotransporta direkcijā.

Zonu tarifi tiks ieviesti visos četros elektrovilcienu līniju posmos un dīzeļvilcienu līnijas posmā Rīga-Sigulda.

Patlaban «Pasažieru vilciens» gatavo zonu tarifu ieviešanas vizualizāciju, lai februāra beigās pilnvērtīgi iepazīstinātu sabiedrību ar gaidāmajām izmaiņām.

Ieviešot zonu tarifu principu, tiks ieviesti papildu biļešu izplatīšanas veidi, tādējādi pasažieriem tiks atvieglots biļešu iegādes process.

Uzņēmumā «Pasažieru vilciens» savukārt norādīja, ka atkarībā no maršruta būs trīs līdz piecas zonas. Šobrīd PV vēl strādā pie jaunu, pasažieriem ērtu un izdevīgu biļešu veidu ieviešanas, uzsvēra uzņēmumā.

Iepriekš PV valdes priekšsēdis Andris Lubāns intervijai aģentūrai LETA norādīja, ka, ieviešot zonu principu, cenu ziņā izmaiņas varētu attiekties arī uz Rīgu. Ja tagad izmanto vilcienu, lai Rīgas centrā iebrauktu no vienas puses, un dodas tālāk ar otru vilcienu, jāiegādājas divas biļetes. Zonu gadījumā varētu būt, ka izmaksas būšot mazākas - nevis 1,40 eiro, kā tas ir tagad. «Pamatversijā pastāv vairākas variācijas, kādu tad īsti risinājumu piedāvāt pasažieriem. Ja pasažieris pārvietojas no pēdējās pieturas trešajā zonā uz pirmo pieturu ceturtajā zonā, tad viņam nevajadzētu maksāt tikpat daudz kā tam, kas pārvietojas pilnu divu zonu garumā. Tas nav nekas jauns, jo daudzās pasaules valstīs piepilsētās darbojas šāda zonu sistēma. Jāpaņem tas labākais, lai jaunā sistēma varētu būt vienkāršāka un saprotamāka gan pasažieriem, gan ērtāka un lētāka mums kā pārvadātājam,» uzsvēra uzņēmuma vadītājs.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu