Arodbiedrība: Latvijā uz sliedēm ar kravu stāv 88 vagoni; traucē dzelzceļa tranzītu

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Evija Trifanova / LETA

Latvijas tranzīta nozarē patlaban akūta problēma ir ar nepietiekamām kravu noliktavu jaudām, atzina Latvijas Dzelzceļnieku un satiksmes nozares arodbiedrības pārstāvji.

Kā skaidro arodbiedrības priekšsēdētājs Savelijs Semjonovs, patlaban Latvijā 88 vilcienu vagoni stāv uz sliedēm, jo ir problēmas pieņemt kravu. Kompānija transportē, piemēram, naftas produktus, bet Latvijā tai nav pietiekama apjoma tvertnes, līdz ar to krava paliek uz riteņiem. «Tā ir problēma, ka nav noliktavu apjoma. Kompānija savukārt ar kravu uz riteņiem gaida, kad tai būs izdevīga cena Londonas biržā,» norāda Semjonovs.

Šie vagoni ar kravu traucējot. Stacijās, kur ir trīs, četri ceļi, visi esot aizņemti, izņemot vienu. «Šī problēma ietekmē dzelzceļa kravu tranzīta plūsmu, un situāciju ir nepieciešams uzlabot,» skaidro Semjonovs.

Koncerns «Latvijas Dzelzceļš» sastāv no valdošā uzņēmuma VAS «Latvijas Dzelzceļš» un piecām meitassabiedrībām - AS «LatRailNet», kas veic infrastruktūras maksas noteikšanu un dzelzceļa infrastruktūras jaudas sadali, SIA «LDz Cargo», kas nodrošina dzelzceļa kravu pārvadājumus un starptautiskos pasažieru pārvadājumus, infrastruktūras būvniecības un uzturēšanas uzņēmuma SIA «LDz Infrastruktūra», ritošā sastāva remonta un uzturēšanas uzņēmuma SIA «LDz Ritošā sastāva serviss», kā arī apsardzes uzņēmuma SIA «LDz Apsardze».

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu