LTV apgrozījums pērn palielinās par 6,2%; strādā ar zaudējumiem

BNS
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: GATIS DIEZIŅŠ / LETA

Latvijas Televīzija (LTV) pagājušajā gadā strādāja ar 17,27 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 6,2% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas zaudējumi bija 132,9 tūkstoši eiro pretēji peļņai 2013.gadā, liecina «Lursoft» datubāzē publiskotais LTV gada pārskats.

Kompānijas finanšu pārskata vadības ziņojumā teikts, ka pērn LTV pilnveidojusi tās organizatorisko struktūru un programmu piedāvājumu ar mērķi uzlabot programmu piedāvājuma kvalitāti sabiedriskā pasūtījuma ietvaros.

Tostarp 2014.gada ietvaros LTV ir sākta ilgtermiņa plānošana pie produktiem, kuri ēterā parādīsies tikai 2015. vai 2016.gadā, lai nodrošinātu LTV satura produktu pilnvērtīgu attīstību un kvalitatīvu sagatavošanu.

Pagājušajā gadā LTV veiksmīgi turpināja oriģinālsatura apjoma palielināšanu savos televīzijas kanālos. Gada laikā pieaugums bija 322 stundas (11%) un sasniedza 3 256 raidlaika stundas. «Oriģinālsaturs ļāva LTV uzlabot savas pozīcijas gan pēc sasniegtās auditorijas, gan pēc satura kvalitātes vērtējuma,» norāda kompānijas vadība.

Tāpat pērn sākta LTV sadarbība ar citu Eiropas valstu sabiedriskajiem medijiem satura attīstības jautājumos, tādējādi tapuši tādi projekti kā «Gudrs, vēl gudrāks» un «Radīti mūzikai». «Attīstot sabiedriskās televīzijas pienākumus un atbildību, esam būtiski palielinājuši surdotulkojumu un titrēto produktu apjomu skatītājiem ar īpašām vajadzībām. 2014.gadā ir uzsākta krievu valodas satura paplašināšanas kanāla LTV7 ietvaros,» teikts LTV vadības ziņojumā, norādot, ka tādējādi ir audzis kvalitatīvās ražošanas apmērs gan krievu valodas ziņu formātam, gan arī krievu valodas analītisko raidījumu formātam.

Kompānijas vadība informē, ka pērn par 8,9% palielinājušies LTV ieņēmumi no saimnieciskās darbības, bet par 20,2% palielinājušās pārdotās produkcijas ražošanas izmaksas, kas atspoguļo LTV ieguldījumu oriģinālsatura ražošanā un uzņēmuma raidījumu kvalitātes un daudzveidības nostiprināšanā.

Tāpat LTV vadības ziņojumā teikts, ka uzņēmums pērn turpināja 2013.gadā iesāktos reklāmas un mārketinga pasākumus, kas atspoguļojas pārdošanas izmaksu pieaugumā par 17,6% salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu. Administrācijas izmaksas samazinājās par 26,2%, kas ietver pārmaiņu procesa rezultātu, gan arī efektivitātes uzlabošanu un prioritātes maiņu uz raidījumu ražošanu. Pārējie LTV saimnieciskās darbības ieņēmumi pieauga par 5,9%, bet izdevumi palielinājās par 10,5%.

Vienlaikus kompānijas vadība atzīmē, ka LTV zaudējumu būtiskāko daļu veido neatskaitāmā pievienotās vērtības nodokļa (PVN) izmaksu vienreizēja korekcija, kas iekļauta pārskata perioda izmaksās un kura bija radusies iepriekšējās vadības neprecīzās PVN uzskaites dēļ.

Šogad LTV plāno turpināt tās attīstību atbilstoši apstiprinātajam sabiedriskajam pasūtījumam un piešķirtajiem valsts budžeta dotācijas līdzekļiem sabiedriskā pasūtījuma izpildei.

2013.gadā LTV strādāja ar 16,257 miljonu eiro apgrozījumu un 1,363 miljonu eiro peļņu.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu