«Sixt»: pieprasījumu pēc auto nomas pusgadā audzis par 45%

BNS
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ieva Čīka / LETA

Pieprasījums pēc automašīnu nomas pakalpojumiem Latvijā šā gada pirmajos sešos mēnešos pieaudzis par 45%, salīdzinot ar 2014.gada attiecīgo laika periodu, sacīja auto nomas un pilna servisa līzinga uzņēmuma «Sixt» vadītājs Baltijas valstīs Arnis Jaudzems.

Viņš norādīja, ka 2014.gadā izaugsme īstermiņa automašīnu nomai kompānijai bija 47%, un šajā gadā kāpums turpinās līdzīgā tempā. «Patlaban mums izaugsme ir plus 45% pret iepriekšējā gada pusgadu,» teica Jaudzems, prognozējot, ka izaugsme 2015.gadā kopumā varētu būt līdzīga kā pērn.

Pēc viņa teiktā, viens no faktoriem, kas varētu būt ietekmējis pieprasījumu pēc automašīnu nomas pakalpojumiem šogad, ir aizvadītā Latvijas prezidentūra Eiropas Savienības (ES) Padomē.

Vienlaikus viņš atzīmēja, ka tūristu no Krievijas skaita samazinājums nav ļoti būtiski ietekmējis auto nomas tirgu, un pieļāva, ka, iespējams, tieši pretēji - ir palielinājies Rietumeiropas tūristu skaits, kas kļuvuši aktīvāki un vēlas ceļot.

Runājot par automašīnu nomas pakalpojumu cenām un to ietekmi uz nozares pieaugumu, Jaudzems norādīja, ka ir pieaudzis tieši pieprasījums pēc pakalpojuma nevis cenas. «Cenas turas praktiski tajā pašā līmenī kā pagājušogad un aizpagājušogad. Cenu faktors nav audzis, tās pat dažos brīžos ir zemākas nekā iepriekš. Tā ka tas [pieaugums] noteikti nav uz cenu rēķina, tas ir uz pieprasījuma pieauguma rēķina,» skaidroja uzņēmuma vadītājs.

Uzņēmums «Transporent», kas darbojas ar zīmolu « Sixt», Komercreģistrā iegrāmatots 2005.gada janvārī, tā pamatkapitāls ir 142,2 tūkstoši eiro, un kompānijas īpašnieki ir četras Latvijas privātpersonas, liecina datubāzēs «Lursoft» informācija.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu