Pētījums: «Skype» ir visaugstāk novērtētais tehnoloģiju zīmols Latvijā

BNS
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Reuters/ScanPix

Tūlītējās ziņojumapmaiņas programma «Skype» ir visaugstāk novērtētais tehnoloģiju zīmols Latvijā, bet kompānijas «Microsoft» un «Lattelecom» ierindojušās attiecīgi otrajā un trešajā vietā, liecina jaunākais komunikāciju grupas «Idea group» zīmolu pētījums «Meaningful Brands».

Lielākā daļa jeb 78% aptaujāto Latvijas iedzīvotāju atzina, ka «Skype» uzlabo viņu dzīves kvalitāti, bet 86% respondentu minēja, ka būtu uztraukti, ja šis zīmols pazustu no Latvijas tirgus.

77% aptaujas dalībnieku teica, ka viņu dzīves kvalitāti uzlabo informācijas tehnoloģiju gigants «Microsoft», un 75% respondentu atklāja, ka viņus satrauktu šā zīmola pazušana no Latvijas tirgus.

Savukārt 64% aptaujāto iedzīvotāju pauda, ka viņu dzīves kvalitāti uzlabo telesakaru operators un interneta pakalpojumu sniedzējs «Lattelecom». Savu pieķeršanos šai kompānijai apliecināja 57% respondentu, sakot, ka būtu noraizējušies, ja šis zīmols beigtu pastāvēt.

Arī pagājušā gada pētījumā «Meaningful Brands» visaugstāk vērtētais tehnoloģiju zīmols bija «Skype» – 75% respondentu toreiz sacīja, ka «Skype» uzlabo viņu dzīves kvalitāti, bet 82% norādīja, ka viņus uztrauktu šā zīmola pazušana no tirgus. Otrajā un trešajā pozīcijā, tāpat kā šogad, bija attiecīgi «Microsoft» un «Lattelecom». Kopumā Latvijas iedzīvotājiem telekomunikāciju zīmoli ir daudz nozīmīgāki kā citās valstīs pasaulē. jaunākajām tendencēm pasaulē,» pauda Gabriloviča.

Šogad pētījumā kopumā apskatīti 262 zīmoli, tostarp 18 tehnoloģiju zīmoli, kurus vērtēja 2894 respondenti. Starp zīmoliem ir ne tikai uzņēmumi un produkti, bet arī politiķi, slavenības, augstākās izglītības mācību iestādes un kultūras pasākumi.

«Meaningful Brands» ir «Idea group» un tās pārstāvētās komunikāciju aģentūru grupas «HAVAS» zīmolu vērtējums, kas pēta un atklāj sakarības starp sabiedrības labklājību un zīmoliem gan biznesa, gan cilvēciskā līmenī.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu