Francijas «Alstom» interesējas par «Rail Baltica» un dzelzceļa elektrifikācijas projektu

BNS
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: AP/Scanpix

Francijas transporta, infrastruktūras un enerģētikas kompānija «Alstom» Latvijā ir ieinteresēta gan dzelzceļa elektrifikācijas projektā, gan Eiropas standarta sliežu platuma dzelzceļa «Rail Baltica II» projektā, intervijā aģentūras BNS biznesa informācijas portālam «Baltic Business Service» sacīja uzņēmuma direktors Ziemeļu un Baltijas valstīs Ēriks Staursets (Eric Staurset).

«Mēs esam ieinteresēti dzelzceļa attīstības projektos Latvijā. Viens nozīmīgs projekts ir dzelzceļa elektrifikācija, tajā mēs noteikti vēlamies piedalīties. «Alstom» ir nozīmīgs dzelzceļa attīstītājs, mums ir pilns produktu portfolio. Tāpat esam ieinteresēti «Rail Baltica II» projektā. Tas gan vēl ir plānošanas stadijā, bet, kad būs jau skaidri projekti, mēs noteikti vēlēsimies iesaistīties. Mēs domājam, ka infrastruktūras izstrādes iepirkums un būvniecība varētu būt nozīmīgs pagrieziena punkts mums, jo mēs nodarbojamies gan ar elektrifikāciju, gan sliežu izstrādi, signalizēšanas un automatizācijas sistēmu izstrādi. Tāpat mēs esam gatavi sadarboties ar vietējiem būvuzņēmējiem, jo tas ir milzīgs darbs,» klāstīja Staursets.

Vienlaikus viņš minēja, ka «Alstom» varētu nodrošināt arī ritošo sastāvu – vilcienus. «Tie, piemēram, varētu būt «Pendolino» modeļa vilcieni, kas nesen tika piegādāti Polijai. «Rail Baltica II» ir potenciāli nozīmīgs projekts. Šīs ir lielās iespējas, ko redzam Latvijā» sacīja kompānijas direktors Ziemeļu un Baltijas valstīs.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu