«Balticovo» Lieldienās plāno par 2-3% mazāku pārdošanas apmēru

BNS
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Evija Trifanova / LETA LETA

Latvijā lielākais olu un to produktu ražotājs «Balticovo» šogad Lieldienās plāno par 2-3% mazākus olu pārdošanas apmērus nekā pērn, pastāstīja kompānijas valdes priekšsēdētājs Andris Platais.

Viņš pastāstīja, ja citus gadus Lieldienu periodā Polijas un Lietuvas olu ražotāji tirdzniecību aktivizēja, atsaucoties pieprasījumam, tad šogad Latvijas tirgū ir palielinājusies attiecīgo valstu ražotāju konkurence, kā arī saasinājusies cenu konkurence starp balto olu ražotājiem. Iepriekš minēto iemeslu dēļ uzņēmums šogad neimportēs baltās olas un paredz pārdošanas apmēru samazinājumu. «Mazumtirgotāji pārsvarā iepērk baltās olas no Polijas un Lietuvas ražotājiem, jo to cena ir lētāka. Tāpēc Lieldienu periodā esam ieplānojuši par 2% līdz 3% mazāku olu pārdošanas apjomu, salīdzot ar iepriekšējo gadu,» atzina Platais.

Aģentūra BNS jau vēstīja, ka «Balticovo» pērn strādāja ar 43 miljonu provizorisko apgrozījumu, kas ir par apmēram 8% vairāk nekā 2013.gadā. 2013.gadā uzņēmums strādāja ar 39,764 miljonu eiro apgrozījumu un 750,9 tūkstošu eiro peļņu.

«Balticovo» pamatdarbība ir vistu olu, olu pulvera, olu šķidrās masas, vārītu vistu olu bez čaumalas, vārītu kapātu olu ražošana un realizācija.Uzņēmuma lielākais īpašnieks ir BCO, kam pieder 95,42% akciju, bet pārējās akcijas pieder vairākām privātpersonām.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu