Pasūtījumu skaits «e-maxima.lv» ik gadu pieaug par 40%

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: ITAR-TASS/ScanPix

Ik gadu pasūtījumu skaits internetveikalā «e-maxima.lv» pieaug par aptuveni 40% salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu, norāda internetveikala «e-maxima.lv» vadītāja Sanita Bērziņa.

Tiesa, viņa nenorāda, kāds ir bijis kopējais pasūtījumu skaits ik gadu. Bērziņa piebilst, ka internetveikals «e-maxima.lv» šogad svin trīs gadu pastāvēšanu. Līdz ar darba apjomu pieaugumu trīs gadu laikā par četrām reizēm ir palielinājusies arī «e-maxima.lv» komanda.

Bērziņa atzīmē, ka šogad plānots paplašināt uzņēmuma pakalpojumu «Pasūti! Piebrauc! Paņem!», kad pircējs pa ceļam uz mājām var iebraukt veikalā tieši pēc sava pārtikas maisiņa.

Tā kā šim pakalpojumam pasūtījums jāveic «e-maxima.lv», klientiem vairs nav jāvelta laiks, lai staigātu pa veikalu, meklējot nepieciešamos produktus. «Patlaban šāds pakalpojums ir pieejams tikai vienā veikalā «Maxima XXX» Rīgā, Slokas ielā 115, bet šogad plānots šo pakalpojumu paplašināt un atvērt trīs jaunus pasūtījumu saņemšanas punktus.»

Kopš internetveikala darbības sākuma «e-maxima» pārvadātāji nobraukuši vairāk nekā 795 000 kilometru, pārdodot 140 000 biezpiena sieriņu un vairāk nekā 1700 tortes.

Internetveikalā «e-maxima.lv» ik dienu iepērkas daudz un dažādu klientu. Pakalpojumu, ka pirkumi tiek nogādāti līdz pat mājokļa durvīm, iecienījušas jaunās māmiņas. Taču ir arī vairāki uzņēmumi, kas sev sadzīvē nepieciešamo iegādājas «e-maxima.lv». Tāpat internetveikalam ir arī savi uzticīgie klienti, kas trīs gadu laikā ir veikuši vairāk nekā 350 pasūtījumus katrs. Piemēram, «e-maxima» klientu vidū ir 26% Rīgas mājsaimniecību.

Iedzīvotāji «e-maxima.lv» šo trīs gadu laikā ir pirkuši dažādus produktus, sākot no autiņbiksītēm, kas ir īpaši populārs produkts jauno māmiņu vidū, dzeramā ūdens, piena, kartupeļiem, banāniem līdz pat tādiem pasūtījumiem kā, piemēram, 140 zosis, ko kāds klients bija plānojis dāvināt saviem darbiniekiem Ziemassvētkos.

Kāda sieviete ik pa laikam iegādājas kaķu barību vairāk nekā 1000 eiro vērtībā. Savukārt kāda gados vecāka sieviete, gatavojot ziemas krājumus, rudenī iegādājās vairāk nekā 400 kilogramus kartupeļu, ko aicināja «e-maxima.lv» piegādes šoferi nogādāt līdz pat pagrabam.

LETA jau ziņoja, ka interneta lielveikals «e-maxima.lv» darbu sāka 2012.gada 26.martā, uzņēmuma īpašniekiem tajā investējot 156 515 eiro. Veikala klāstā ir vairāk nekā 11 000 pārtikas, rūpniecības un saimniecības preču, bet to klāsts tiek papildināts, ņemot vērā pircēju interesi, ieteikumus un pieprasījumu pēc konkrētiem produktiem.

Kā ziņots, «Maxima Latvija» mātesuzņēmums aplēsis, ka Latvijas veikalu tīklu apgrozījums pagājušajā gadā sasniedza 660 miljonus eiro bez pievienotās vērtības nodokļa (PVN), kas salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu ir tikai 0,1% palielinājums.

«Maxima Latvija» apgrozījums 2013.gadā sasniedza 673,47 miljonus eiro, kas ir par 5,1% vairāk nekā 2012.gadā, kad apgrozījums bija 640,81 miljons eiro. Tikmēr par 13% sarukusi uzņēmuma peļņa - no 20,4 miljoniem eiro 2012.gadā līdz 17,74 miljoniem eiro 2013.gadā.

«Maxima Latvija» dibināta 2000.gada 29.novembrī. Kompānijas pamatkapitāls ir 4,91 miljons eiro. «Maxima Latvija» mātesuzņēmums ir Lietuvā reģistrētais «Vilniaus Prekyba UAB», kura mātesuzņēmums savukārt ir Nīderlandē reģistrētais «Lincoln Land Erste B.V».

SIA «Maxima Latvija» ietilpst koncernā «Maxima Group», kas ir lielākais mazumtirdzniecības veikalu tīkls un darba devējs Baltijā, nodarbinot vairāk nekā 30 000 darbiniekus piecās valstīs - Lietuvā, Latvijā, Igaunijā, Polijā un Bulgārijā. «Maxima Latvija» 147 veikalos un internetveikalā «e-maxima.lv» un divos loģistikas centros ir nodarbināti aptuveni 8500 darbinieki.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu