«Baltijas Suvenīri»: rudenī Latvijas tūrisma tirgū iestāsies smaga krīze

BNS
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ieva Lūka / LETA

Rudenī Latvijas tūrisma tirgū iestāsies smaga krīze, prognozē suvenīru tirdzniecības uzņēmuma «Baltijas Suvenīri» direktore Santa Naudiņa.

«Mēs šobrīd ļoti uzmanīgi skatāmies uz visu notiekošo. Prognozējam lielu krīzi tūrisma tirgū. Šobrīd, kamēr vēl dažus mēnešus Latvija ir Eiropas prezidējošā valsts, kad brauc dažādas delegācijas un ārvalstu viesi, varbūt dažiem vēl ir mānīga sajūta, ka situācija nemaz nav tik kritiska. Taču rudenī prognozējam smagas krīzes iestāšanos mūsu industrijā. Mūsu klientiem - suvenīru veikaliem - lielās īres cenas un konkurētspējīgas algas samaksāt pie tik maza apgrozījuma vienkārši nebūs iespējams, un daudziem nāksies veikaliņus slēgt,» prognozēja Naudiņa.

Viņa norādīja, ka no Krievijas sankciju ietekmes cieš ne vien ražotāji, bet arī tūrisma nozares pārstāvji. «Diemžēl

mums nav iespēju pārorientēt ražošanu uz kādu citu tirgu un eksportēt tur.

Mēs kā suvenīru ražotāji un tirgotāji varam savas preces piedāvāt tikai tiem tūristiem, kuri jau ir izvēlējušies atbraukt uz Latviju,» uzsvēra Naudiņa.

Pēc viņas teiktā, lai risinātu šo situāciju, izšķiroši lēmumi būtu jāpieņem Tūrisma attīstības valsts aģentūrai (TAVA). Naudiņa norādīja, ka

TAVA uzdevums šobrīd būtu aktīva Latvijas reklamēšana un tūristu piesaiste no jaunām valstīm.

«Vai to TAVA var izdarīt brīdī, kad maina savu vadību, - neņemšos spriest,» piebilda Naudiņa.

Uzņēmums «Baltijas suvenīri» ir dibināts 2006.gadā, un kompānijas vienīgā īpašniece ir Naudiņa. 2013.gadā «Baltijas suvenīri» strādāja ar 651,6 tūkstošu eiro apgrozījumu un 210,6 tūkstošu eiro peļņu, liecina datubāzes «Lursoft» informācija.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu