Sākas darbu iesniegšana radošās izcilības festivālam Adwards2015

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Šogad LATVIAN ART DIRECTORS CLUB (LADC) un tā organizētajam radošās izcilības festivālam ADWARDS aprit 10 gadi! Darbu iesniegsana ADWARDS2015 sāksies 23. februārī un ilgs līdz 30. martam, savukārt pats festivāls ilgs līdz pat 17.aprīlim, kad noslēgumā visi tiks gaidīti ADWARDS2015 desmitgades apbalvošanas ceremonijā, lai noskaidrotu, kuri no iepriekšējā gada laikā radītajiem darbiem ieies Latvijas radošās domas un meistarības vēsturē.

Kā ierasts, festivāla ietvaros notiks ne tikai darbu iesniegšana, to vērtēšana starptautiskas žūrijas vadībā, pasaules radošo lekcijas un semināri, bet arī tiks izveidota PRINTART UN DIZAINS drukas darbu izstāde, ko nodrošinās un iekārtos mūsu lieldraugi ANTALIS.

«Līdz pat 30. martam aicinu visus radošo industriju profesionāļus un entuziastus – reklāmistus, grafikas dizainerus, tekstu autorus, digitālās galvas, fotogrāfus, drukas māksliniekus, radošos un mākslinieciskos direktorus, režisorus un operatorus, produktu, iepakojumu dizainerus un visus pārējos, kas kaut ko rada, - celsim gaismā un gaisā visu, kas sastrādāts Latvijas reklāmā pēdējā gada laikā, lai noskaidrotu, kuri ir tie darbi, ko starptautiska žūrija 10 profesionāļu sastāvā atzīs par labākajiem, piešķirot tiem ordeņus un nodrošinot vietu starp ADWARDS2015 gada grāmatas vākiem. Lielās aģentūras ar 20 vai freelancer ar vienu labu darbu – būtiski, ka tu radi kaut ko kvalitatīvu, pierādot savu meistarību,» aicina LADC izpilddirektore Anete Franka.

Šo 10 gadu laikā LADC ir rūpējies par radošo industriju meistarības un profesionālo standartu izaugsmi, izglītojis, iedvesmojis un iedrošinājis esošo un nākamo radošo talantu paaudzi, nodrošinājis pieredzes un informācijas apmaiņu starp radošo industriju profesionāļiem un sabiedrību. Šie LADC bijuši ļoti koši, vērtīgi, pieredzes un zināšanu piepildīti gadi. Ir veiksmīgi noorganizēti deviņi radošās izcilības festivāli ADWARDS, kam kopumā tikuši pieteikti gandrīz 2000 darbu. Lekcijas un meistarklases snieguši vairāk nekā 160 pasaules lielākie radošo sfēru spīdekļi.

IDEJA

«Idejas ir, lai tās radītu, tāpēc jau desmito gadu pēc kārtas devām iespēju māksliniekiem izstrādāt ADWARDS identitāti no nulles. Jauns gads un kā vienmēr - jauna ideja, jauni mākslinieki, jauns logo, slogans, cilvēki un darbi. Šogad Adwards ideju izstrādāja !MOOZ art director Mareks Hofmanis, mākslinieks Edgars Jurjāns, tekstu autors Nils Sakss. ADWARDS2015 koncepts ir «nozare ar pieredzi». LADC un festivālam ADWARDS šogad aprit desmit gadu - tie ir desmit gadi pieredzes, izaugsmes un zināma brieduma. Šā gada ADWARDS koncepts simbolizē visu, kas caur šo pieredzi desmit gadu laikā uzkrāts, uzaudzis, izkritis un nošļucis, vienlaicīgi parādot, ka līdz ar briedumu un iekāpšanu nākamajā gadu desmitā neesam zaudējuši savu rokenrolu. To arī gribētu visiem novēlēt nākamajiem desmit,» par šā gada ideju stāsta Anete.

DATUMI, DARBU IESNIEGŠANA, KATEGORIJAS

Darbus festivālam varēs iesniegt no 2015.gada 23. februāra līdz pat 30. martam. Pieteiktajiem darbiem jābūt realizētiem laika posmā no 2014. gada 25. februāra līdz 2015. gada 30. martam. Pirmā darba iesniegšana visiem festivāla dalībniekiem ir bez maksas, savukārt par katra nākamā darba iesniegšanu jāmaksā EUR 87.00 (PVN iekļauts cenā).

ADWARDS festivālā iesniegtajiem darbiem jābūt radītiem Latvijā (vai arī Latvijā strādājošu citu valstu autoru vadībā). Ja darbs tapis ārpus Latvijas, tam jābūt radītam Latvijas autoru vadībā.

Darba veicējs nedrīkst būt norādīts iesniegtajā darbā, case study video, uz fiziski iesniegta darba, attēliem u.c. Darbi, uz kuriem būs norādīts darba autors, netiks vērtēti.

Labākos darbus noteiks starptautiska žūrija 10 pazīstamu reklāmas, dizaina, mediju un saistīto industriju sastāvā. Divas vai trīs dienas žūrija vērtēs iesniegtos darbus, no kuriem izvēlēsies labākos, ko apbalvot ar ordeņiem, diplomiem un balvām. Festivāla noslēgumā 17. aprīlī uzvarētājiem tiks pasniegti II pakāpes ADWARDS ordeņi (sudraba godalgas), I pakāpes ADWARDS ordeņi (zelta godalgas) un GRAND PRIX (labākais veikums ADWARDS2015 ietvaros neatkarīgi no kategorijas - augstākais iespējamais festivāla novērtējums).

Darbus varēs iesniegt tādās kategorijās kā «INTEGRĒTĀS KAMPAŅAS», «FILM & RADIO», «INTERAKTĪVIE UN DIGITĀLIE RISINĀJUMI», «PRINTART UN DIZAINS», «VIDES REKLĀMA», «ZĪMOLA IDENTITĀTE», «PR», «NETRADICIONĀLĀ KOMUNIKĀCIJA», «BRANDED CONTENT & ENTERTAINMENT» un «PASĀKUMI».

Arī šogad radošajiem prātiem tiks piedāvāti vairāku Latvijas uzņēmumu sagatavoti brīfi jeb darba uzdevumi. Speciālajā kategorijā «DARBA UZDEVUMI» darbi tiek pieņemti bez maksas.

Īpaši vēlējāmies izcelt kategoriju «PRINTART UN DIZAINS», kas veidota apvienojot ANTALIS drukas un dizaina konkursu PRINTART AWARDS un līdz šim festivālā bijusi spēcīgākā. Tāpēc jau tradicionāli par šīs kategorijas iesniedzējiem ANTALIS uzņēmies rūpes - visiem, kas iesnieguši darbu uz ANTALIS papīra un anketā norādījuši papīra veidu un izmantoto tehnoloģiju, arī otrais iesniegtais darbs ir bez maksas. Arī šogad, papildus ADWARDS apbalvojumiem, ANTALIS pasniegs GRANDART un GRANDPRINT.

Visiem «PRINTART UN DIZAINS» kategorijas darbiem jāiesniedz drukāti un/vai produktu paraugi un anketā jānorāda drukas un/vai pēcapstrādes tehnoloģijas un izmantotie materiāli. Ja anketā šī informācija nebūs norādīta, darbi netiks vērtēti. Kā ik gadu, ANTALIS rūpēsies arī par bezmaksas kurjeru fiziski iesniedzamajiem darbiem.

«Mūsu uzņēmums ir lepns būt ADWARDS atbalstītāju vidū kopš radošās izcilības festivāla dibināšanas. Tāda radoša, pamudinoša un 100% iedvesmojoša sadarbība desmit gadu garumā gan mums pašiem, gan visiem drukas profesionāļiem - Printart faniem Latvijā. Adwards desmitgades konkursā gaidīsim darbus, kuros papīram, kartonam un daudzveidīgajiem speciālajiem materiāliem uzticētie stāsti uzrunā, ir radīti ar lielu mīlestību, cieņu un profesionāli ik detaļā. Dalieties savā veikumā, lepojieties ar to un iedvesmojiet!» tā par ilggadējo draudzību un festivālu ANTALIS mārketinga vadītāja Daiga Zvaigzne.

Šogad sadarbībā ar mūsu ilggadējiem draugiem CLEAR CHANNEL un jaunajiem bet, cerams, arī ilggadējiem draugiem JCDECAUX un PILSĒTAS LĪNIJAS, esam izveidojuši jaunu kategoriju «VIDES REKLĀMA», kurā ADWARDS starptautiskā žūrija izvērtēs iesniegtos vides risinājumus apakškategorijās «KOMERCREKLĀMA», «SOCIĀLĀ REKLĀMA UN LABDARĪBA» un «AMBIENT RISINĀJUMI VIDĒ».

«Vides reklāmas kategorijas izcelšanu vērtējam kā ļoti pozitīvu un motivējošu soli, kas ļaus izcelt labākos no pašmāju projektiem. Vides reklāma, būdama lielākais masu medijs, prasa īpašu uzmanību kreatīvo risinājumu sagatavošanas procesā. Tādēļ mums svarīga ir arī sadarbība ar radošajiem prātiem, kuri daļēji nosaka, ar kādu atdevi vides reklāma strādās. Clear Channel daudzus gadus ir atbalstījuši nozīmīgākos un svarīgākos ar reklāmas industriju saistītos pasākumus, un esam gandarīti, ka ADWARDS ietvaros būs iespēja cildināt labākos darbus vides reklāmā,» viedokli pauž Everita Ušacka, Clear Channel valdes locekle.

«Vides reklāmas asociācija nolēma atteikties no prakses atsevišķi rīkot vides reklāmas konkursu Reklāmzaurs, lai veicinātu vides reklāmas kvalitātes attīstību Latvijā, nodrošinot šīs reklāmas vērtējumu vienlaikus ar citiem reklāmas veidiem, kas ļaus iegūt plašāku skatījumu uz reklāmas ideju un dizaina sasniegumiem. Adwards pieredze piesaistīt starptautisku žūriju, veicinās gan objektivitāti, gan, ļoti ceram, palielinās iesniegto darbu skaitu. Kategorijai Vides reklāma darbus varēs pieteikt gan aģentūras, gan klienti,» stāsta Vides reklāmas asociācijas vadītāja Ilma Kauliņa.

Arī šogad darbi būs iesniedzami kategorijā LIMBO. Šajā kategorijā iesniedzamas visas izcilās, tomēr klientu neapstiprinātās idejas. Visiem, kas iesniegs darbus kategorijā LIMBO, pirmie divi darbi iesniedzami bez maksas, savukārt par katra nākamā darba iesniegšanu jāmaksā EUR 87.00 (PVN iekļauts cenā).

Šogad ADWARDS jaunajiem talantiem piedāvāsim «paplosīties» YOUNG LIONS 24 STUNDU RADOŠAJĀ KONKURSĀ. Atšķirībā no pagājušā gada, kur Latvijai bija iespēja piedalīties vienā kategorijā, šogad būs iespēja izmēģināt spēkus veselās trijās: PRINT, CYBER un YOUNG MARKETERS. Sākot ar martu, radošie līdz 28 gadiem (PRINT un CYBER) un mārketinga speciālisti līdz 30 gadiem (YOUNG MARKETERS), kuriem spīd acis, ir idejas un prasmes, varēs pieteikties nacionālajai atlasei, kuras uzvarētāji iegūs iespēju doties uz Kannām un piedalīties CANNES LION festivālā un internacionālajā YOUNG LIONS konkursā Francijā. Lai nonāktu Kannās, dalībniekiem 24 h laikā noslēgtā telpā būs jāizveido izvēlētās kategorijas kampaņa pēc sponsora sagatavota brīfa. Visus darbus vērtēs starptautiskā ADWARDS žūrija.

Darbu iesniegšanas kārtība un tehniskās prasības pieejamas www.adwards.lv attiecīgajās sadaļās.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu