«Aldaris»: alus sfērai šis ir bijis izaicinājumu pilns gads

BNS
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Reuters/ScanPix

Latvijā alus sfērai 2014.gads ir bijis izaicinājumu pilns, aģentūrai BNS sacīja alus darītavas «Aldaris» komunikācijas vadītāja Laura Krastiņa.

«Šis gads, līdzīgi kā iepriekšējie, alus nozarei ir bijis izaicinājumu pilns. Industriju ietekmēja ne vien nelabvēlīgie laika apstākļi vasaras sākumā, bet arī «cenu kari» uzņēmumu vidū, kas iespaido nozares rentabilitāti un izaugsmes tempus,» sacīja Krastiņa.

Pēc viņas teiktā, gada pirmie četri mēneši nozarei bija labi, savukārt gada atlikušie mēneši bija mazāk veiksmīgi, līdz ar to šogad kopumā alus tirgus, visticamāk, būs 2013.gada līmenī. «Pirmajos četros mēnešos alus tirgus uzrādīja pieaugumu, salīdzinot ar aizvadīto gadu, aprīlī pat par 14%, tomēr maijs alus nozares prieka eiforiju mazināja, jo tirgus samazinājās par 3%, bet punktu pielika sliktie jūnija rezultāti, kad nozare samazinājās par 14%,» sacīja Krastiņa, piebilstot, ka negatīva tendence alus tirgū turpinājās līdz augustam, kad salīdzinājumā ar attiecīgo laika periodu pērn alus tirgū bija neliels pieaugums, savukārt gada atlikušie mēneši bija līdzvērtīgi aizvadītā gada sniegumam.

Vienlaikus viņa piebilda, ka izaugsmi uzrādījis ekskluzīvo alus jeb «craft» alus segments, gada laikā pieaugot par 20%.

«Aldaris» ir dibināts 1865.gadā un ir viena no lielākajām alus darītavām Latvijā, kā Baltijas valstīs. «Aldaris» ir «Carlsberg» grupas uzņēmums. Pašlaik «Aldara» produktu portfelī ir dzērieni pārstāvēti sešās grupās - alus, dzeramais ūdens, alkoholiskie kokteiļi, sidrs, bezalkoholiskie dzērieni un enerģijas dzērieni.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu