«New Rosme» šogad plāno pārdošanas apmēru kritumu par 5-10%

BNS
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Evija Trifanova / LETA

Veļas ražotājs «New Rosme» šogad plāno pārdošanas apmēru kritumu par 5-10% salīdzinājumā ar pagājušo gadu, aģentūrai BNS pastāstīja uzņēmuma Pārdošanas un mārketinga departamenta direktors Kaspars Spriņķis.

Viņš atzīmēja, ka konkrētais pārdošanas apmēru kritums lielā mērā būs atkarīgs no Krievijas rubļa kursa izmaiņām.

«2014.gads vērtējams kā ļoti sarežģīts un izaicinošs gan mums, gan jebkuram citam ražotājam un pakalpojumu sniedzējam, kuru galvenie tirgi ir vērsti Krievijas virzienā,» teica Spriņķis.

Viņš norādīja, ka uzņēmums veicis virkni pasākumu, lai mazinātu riskus, kas saistīti ar darbību Krievijā. «Galvenie izaicinājumi, protams, bija noturēt apgrozījuma un rentabilitātes līmeni, pastiprinot attiecības un sadarbības modeļu pielāgošanu stratēģiski svarīgākajiem klientiem Krievijā un Ukrainā, piesaistot jaunus tirgus un sekmējot iepriekš neizmantotus sieviešu apakšveļas produktu pārdošanas veidus,» stāstīja Spriņķis.

Viņš atzina, ka ģeopolitiskās situācijas dēļ ir mazinājusies Krievijas iedzīvotāju pirktspēja, radot mazāk stabilu naudas plūsmu valūtas svārstību rezultātā un partneru bijību pret ilgtermiņa plāniem, tāpēc uzņēmums cenšas piemērot risinājumus atbilstoši situācijai un klientu vajadzībām, piemēram, vairāk strādājot uz konkrēta klienta orientētu piedāvājumu izstrādi un īstenošanu, kā arī cenšoties precīzāk saprast pircēju vēlmes un vajadzības šī brīža situācijā. «Atbilstoši rīkojamies un daudz ciešāk uzturam kontaktus ar saviem klientiem. Precīzāk pētām tirgu un konkurentus. Meklējam atbildes un risinājumus,» klāstīja Spriņķis.

Runājot par nākamo gadu, viņš atklāja, ka uzņēmumā ir izstrādāti stratēģiski virzieni, lai pielāgotos tirgus situācijai un iespējamai tās attīstībai.

«Uzskatām, ka 2015.gads būs pilns izaicinājumu un sarežģītu situāciju, lai noturētu klientu lojalitāti un stabilitāti. Lai panāktu, ka sieviešu apakšveļa arī krīzes periodos ir pietiekami pieprasīta un pirkta. Kā likums noteicošie apstākļi būs līdzīgi kā šodien - ģeopolitiskās situācijas attīstība ar no tā izrietošajam sekām, pieprasījumam atbilstošu produktu izstrāde un ražošana, kā arī spēja attīstīt pārdošanu jaunos tirgos,» pauda Spriņķis.

Aģentūra BNS jau rakstīja, ka «New Rosme» 2013.gadā strādāja 9,384 miljonu eiro apgrozījumu un 146 tūkstošu eiro peļņu.

Uzņēmums ar nosaukumu «Rosme» ir dibināts 1952.gadā. 1993.gadā uzņēmumu nopirka Zviedrijas kompānija «Swegmark Invest», un tas tika pārdēvēts par «New Rosme». Uzņēmums pašlaik pieder Zviedrijas kompānijai «Swegmark Holding AB».

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu