Pirmssvētku akcijas un populārākie produkti

TVNET | FINANCENET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: RIA Novosti/Scanpix

Analizējot pārtikas produktu pirmssvētku akciju piedāvājumus populārākajos Latvijas lielveikalu tīklos, var redzēt, ka arī šogad veikalu tīkli balstās uz pārbaudītām vērtībām, bagātīgi piedāvājot produktus, kas svētku vakarā atrodas uz lielākās daļas Latvijas iedzīvotāju galdiem – uzsvaru liekot uz dažāda veida cūkas un vistas gaļas produktu piedāvājumu; Ziemassvētku saldumiem; plašāku alkoholisko dzērienu klāstu un papildinot tos ar tradicionālajiem sezonas augļiem – mandarīniem un hurmu.

Papildus šiem tradicionālajiem piedāvājumiem, lielākie veikalu tīkli, kā RIMI; Maxima XX XXX un PRISMA cenšas saviem pircējiem piedāvāt arī kaut ko papildus tieši svētku periodam. Tā, piemēram, gan RIMI, gan Maxima akciju piedāvājumā ir pieejams tāds produkts kā atdzesēta forele pa 4.69 EUR/kg, bet Maxima XX XXX veikalos saviem pircējiem papildus par akcijas cenām piedāvā arī Karalisko doradu (6.99 EUR/kg) un pat atdzesētu samu (6.49 EUR/kg). Svaigas gaļas kategorijā izceļas PRISMA, kas saviem pircējiem piedāvā atdzesētu pīli pa 3.99 EUR/kg, bet Maxima XX XXX veikalos par 6.59 EUR/kg iespējams iegādāties atdzesētu truša liemeni.

Lai arī var redzēt, ka veikalu tīkli saviem pircējiem vēlas piedāvāt īpašus piedāvājumus, nereti sanāk tā, ka pircēju iemīļots produkts akciju piedāvājumā ir pieejams uzreiz vairākos veikalos – tā, piemēram, torti Cielaviņa 700g pirms Ziemassvētkiem var iegādāties gan veikalos TOP (6.29 EUR) gan Mego (7.39 EUR) un BETA (7.69 EUR) – šie gadījumi parāda, ka arī akciju piedāvājumi ne visi mēdz būt vienlīdz izdevīgi.

Kā atzīmē viens no portāla akcijugrozs.lv izveidotājiem Kalvis Vasks, ilglaicīgākā laika posmā skatot iknedēļas akcijas preču piedāvājumus, ļoti viegli var redzēt, kā dažādi veikalu tīkli veido savu akcijas cenu politiku – ir veikali, kuros, iegādājoties akcijas preces, pircēji vienmēr varēs būt droši, ka tā tiešām ir viena no izdevīgākajām cenām tirgū, bet ir arī tādi, kas paļaujas, ka pircējs reaģēs uz vārdu «akcija», bet pati akcijas cena bieži vien ir gandrīz tādā pašā līmenī kā citu veikalu regulāra pārdošanas cena.

Atgriežoties pie pirmssvētku akcijas preču piedāvājuma un pircēju intereses par tiem, Kalvis Vasks norāda, ka, lai arī portāla veidotāji, protams, nevar zināt vai attiecīgo produktu veikalā tiešām nopirks, taču www.akcijugrozs.lv TOP 5 skatītākie produkti pirmssvētku nedēļā ir – dzirkstošie vīni «Martini Asti» un «Alita Sweet»; akcijas piedāvājums kafijai «Merrild In Cup» kopā ar 1kg cukura; rums «Bacardi Oakheart» un mandarīni. Vairāk kā 30% no visiem portāla apmeklētājiem izskata akcijas piedāvājumus sadaļā «Alkohols», līdzīgs skaits ir arī sadaļas «Augļi un dārzeņi» apmeklētāju statistikā, bet visbiežāk izmantotais (vairāk kā 54%) atlases mehānisms produktu salīdzināšanai dažādos veikalu tīklos ir «Kārtot pēc lielākās produktu atlaides». Kalvis Vasks gan atzīmē, ka šāda statistika liecina par to, ka portāla atpazīstamībā un iepazīstināšanā ar to ir jāiegulda vēl papildus darbs, jo tā mērķis ir nevis tikai palīdzēt atrast atsevišķu produktu akciju piedāvājumus, bet gan būt palīgam ikdienas pirkumu plānošanā, jo tieši tādā veidā apmeklētāji no tā iegūs vislielāko labumu. Kā piemēru tam, Kalvis min portāla veidotāju pašu veikto eksperimentu, kad mēneša garumā visus sev ikdienā vēlamos pārtikas produktus vispirms meklējot tikai starp akcijas piedāvājumiem portālā, kopējais ietaupījums pārtikas izdevumiem bija robežās no 27.3% līdz pat 34.8%.

Novēlot sirsnīgu pirmssvētku laiku, akcijugrozs.lv veidotāji arī tic, ka gudra iepirkšanās kļūs arvien populārāka – galu galā par ietaupīto naudu ir tik daudz dažādu iespēju kā papildus iepriecināt gan sevi, gan savus tuvākos.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu