AdBlock jeb kāpēc atlaides Tevi neatrod? (19)

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Agri vai vēlu ikvienam vidusmēra interneta lietotājam nākas saskarties ar kaitinošām reklāmām, kas parādās viskrāšņākajās variācijās - nesen iegādāto lidmašīnas biļešu vai nupat apskatīto sporta apavu reklāmas seko gandrīz visos ziņu portālos.

Šī, nebūt ne sliktā, bet plaši izmantotā reklamēšanās metode, ir atkārtotais mārketings jeb remārketings. Atšķirībā no parastajiem baneriem, remārketings «iegaumē» apmeklētāju IP adresi un atgādina par preces vai veikala esamību interneta vietnēs, kas tiek apmeklētas vēlāk. Diemžēl interneta mārketinga izstrādātāji bieži grēko ar mērķauditorijas precīzu noteikšanu un visdrīzāk vairumam no mums ir ne tikai izdevīgi iepirkumi internetā, bet arī savs «pēcāk vajājošās preces» stāsts, ar konkrētu reklāmu, kas turpina parādīties atkal un atkal.

Foto: Publicitātes foto

Traucējošo reklāmu dēļ liela daļa interneta lietotāju meklē risinājumu, un tāds ir: AdBlock - interneta pārlūka paplašinājums, kas aptur reklāmu rādīšanos. Ne pārāk iedziļinoties blakus apstākļos, AdBlock var šķist vienkāršs un ģeniāls risinājums samaitāta garastāvokļa novēršanai. Tas cītīgi bloķē reklāmas un tādējādi atvieglo ikdienas gaitas internetā, taču ir arī ēnas puse - vienlaikus ar apnicīgām reklāmām gar degunu tiek laisti arī tiešām izdevīgi piedāvājumi, kas diezgan tieši un nelabvēlīgi ietekmē izdevības ietaupīt.

Kvalitatīvi izstrādāts remārketings nav uzbāzīgs un līdz interneta apmeklētājam nonāk vien tie piedāvājumi, kas viņam ir saistoši, bet tie, kas nav nepieciešami, nemaz netiek rādīti. Šāda reklāma ir mērķēta precīzi un veicina piedāvājuma nokļūšanu pie cilvēka, kuram tas ir ja ne ļoti nepieciešams, tad vismaz noderīgs. Un viena no remārketinga stratēģijām ir ne tikai bezkaislīgi atgādināt par apmeklētās vietnes esamību, bet arī individuāli piemērot atlaides. Tā, piemēram, apmeklētājiem, kas izrādījuši padziļinātu interesi, tomēr nav izvēlējušies veikt pirkumu, nereti ar speciālu baneru palīdzību kompānijas piedāvā preci vēlreiz un par zemāku cenu, ko bieži vien pēc pārdomu brīža cilvēki iegādājas tāpat. .

Nereti zaudētās atlaides un piedāvājumi ir cena, ko maksājam par AdBlock izmantošanu - lielā daļā gadījumu iepriekš nolūkotā prece tiek iegādāta par pilnu cenu. Tā kā mobilo telefonu triumfs ir sācies, tad digitālā mārketinga konferences iLive2014 ietvaros, Latvijā viesosies pasaulē slavenas mobilās reklāmas aģentūras - adQouta izveidotājs, Maikls B. Sandagers ( Michael B. Sanager). Maikls atklās nākotnes iespējas, kā efektīvi izmantot mobīlās reklāmas un tendences, kas noteikti ietekmēs ikviena uzņēmuma klientu iepirkšanās paradumus. Kādi tie ir? Uzzini esot klāt iLive2014!

Foto: Publicitātes foto

iLive2014 ar pilnīgu jaunu konferences koncepciju, pasaulē atzītu ekspertu-praktiķu dalību un interaktīviem speciālistu stendiem notiks 23. oktobrī, Sapņu Fabrikā.

Konferencē piedalīsies tādi lektori kā pasaulē lielākās epasta mārketinga aģentūras dibinātājs un vadītājs, Dela Kvists, mobilo reklāmu eksperts, AdQouta vadītājs Maikls B. Sandagers, biznesa psiholoģijas, «Wheel of Persuasion» izveidotājs Bārts Šuts un citi, starptautiski atzīti digitālā mārketinga speciālisti. Paralēli lektoru sesijām būs līdz šim iLive konferencēs vēl nebijusi iespēja - digitālā mārketinga speciālistu stendi jeb Expert Hub. Ikvienam apmeklētājam būs iespējams bez maksas iegūt speciālistu analīzi un ierosinājumus sava biznesa AdWords, SEO, Sociālo tīklu, Google Analytics stratēģijas atdeves palielināšanai.

Vairāk info par pasākumu un biļetes pieejamas šeit

Komentāri (19)CopyLinkedIn Draugiem X

Tēmas

Svarīgākais
Uz augšu