H&M atvērs veikalus «Spicē» un «Riga Plaza»; rudenī - «Dominā»

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Reuters/ScanPix

Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānijas «Hennes and Mauritz» (H&M) šogad iecerējusi Latvijā atvērt vēl trīs jaunus veikalus un vienā no tiem piedāvāt arī jauna koncepta - «H&M Home» - mājas tekstila preces, biznesa portālu «Nozare.lv» informēja H&M pārstāve Tīna Mietinena.

Turpinot paplašināšanos Latvijā, H&M savus veikalus šī gada pavasarī vērs vaļā tirdzniecības centros «Spice» un «Riga Plaza», bet rudenī - tirdzniecības centrā «Domina», kompānijas plānus atklāja Mietinena. Viņa uzsvēra, ka jaunajā veikalā «Riga Plaza» varēs iegādāties Latvijas H&M veikalos vēl iepriekš pārdošanā nepieejamās koncepta «H&M Home» mājas tekstila preces.

«Gads ir sācies labi, mēs jau esam uzsākuši jaunās kolekcijas, kurai iedvesmu smēlāmies no Olimpiskajām spēlēm, pārdošanu tirdzniecības centrā «Galerija Centrs», un februārī pirmo reizi laidīsim pārdošanā apģērbus, kas izgatavoti no pārstrādātiem tekstilizstrādājumiem, kuri bija krājušies mūsu veikalos,» pastāstīja Mietinena.

Sīkāku informāciju, kad tieši pavasarī tiks atvērti jaunie veikali un kādas investīcijas veiktas to izveidē, H&M pārstāve atklāt nevarēja, piebilstot, ka nav pamata šaubām par veikalu atvēršanu un informācija sekos.

Viņa atgādināja, ka pērnā gada pavasarī H&M uzsāka lietotu apģērbu savākšanas programmu, lai samazinātu nonēsātu drēbju ietekmi uz vidi. Latvijā apģērbus bija iespējams nodot H&M veikalā tirdzniecības centrā «Alfa», kā atlīdzību saņemot 15 %atlaidi jaunajam pirkumam. Vēlāk H&M atnestās drēbes nodeva pārstrādes kompānijai «I:Collect», lai izgatavotu jaunu apģērbu.

Kā ziņots, šobrīd H&M veikali Latvijā izvietoti tirdzniecības centros «Galerija Centrs», «Alfa» un «Mols».

H&M vienmēr izsauc plašu rezonansi ar to atklāšanas pasākumiem, solot pirmajiem rindā stāvošajiem klientiem iespaidīgas H&M dāvanu kartes. Jau pirmā veikala atklāšanā, tirdzniecības centrā «Galerija Centrs», H&M izsludinātā akcija, ka pirmie desmit rindā stāvošie klienti dāvanā saņems H&M dāvanu karti 100 latu vērtībā, sapulcēja desmitiem jauniešu, kuri bija pat gatavi nakšņot pie vēl neatvērtā veikala, lai būtu laimīgo vidū.

H&M trešā veikala atvēršanu rindā gaidīja aptuveni 100 pircēju.

Jau vēstīts, ka H&M daudzstāvu veikalu izveidei Rīgas tirdzniecības centros «Alfa» un «Galerija Centrs» tika investēti aptuveni pieci miljoni eiro (3,5 miljoni latu).

H&M nodibinājusi Latvijas meitasuzņēmumu, liecina Uzņēmumu reģistru apkalpojošās firmas «Lursoft» informācija. Uzņēmuma nosaukums ir SIA «H&M Hennes&Mauritz». Tā daļas pilnībā pieder Zviedrijas H&M.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu