"Vodafone" klientu skaits biznesa gada pirmajā ceturksnī pieaudzis par 4,5 miljoniem

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Pasaulē lielākā mobilo sakaru operatora, Lielbritānijas kompānijas "Vodafone" klientu skaits šā biznesa gada pirmajā ceturksnī, kas noslēdzās jūnijā, ir palielinājies par 4,5 miljoniem, teikts pirmdien izplatītajā "Vodafone" paziņojumā.

Analītiķi iepriekš bija prognozējuši, ka "Vodafone" klientu skaits biznesa gada pirmajā ceturksnī varētu palielināties par apmēram četriem miljoniem.

Savukārt Turcijas otra lielākā mobilo sakaru operatora "Telsim" pārņemšana kompānijas "Vodafone" klientu skaitu palielināja par vēl 11,7 miljoniem.

Tādējādi "Vodafone" klientu bāze biznesa gada pirmajā ceturksnī palielinājās līdz 186,8 miljoniem, un tas ir par 13,2% vairāk nekā attiecīgajā periodā gadu iepriekš.

Kā jau ziņots, Vodafone" pagājušajā biznesa gadā, kas noslēdzās 31.martā, strādāja ar 14,85 miljardu sterliņu mārciņu (15,3 miljardu latu) zaudējumiem.

Zaudējumus kompānijas pārstāvji galvenokārt skaidroja ar aktīvu norakstīšanu, kas saistās ar Vācijas kompānijas "Mannesmann" pārņemšanu 2000.gadā.

Atskaitot aktīvu pārrēķinus, kompānijas peļņa pagājušajā biznesa gadā veidoja 8,7 miljardus mārciņu (8,96 miljonus latu), salīdzinot ar 7,8 miljardu (astoņu miljardu latu) peļņu iepriekšējā biznesa gadā.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu