Dzelzceļa kravu apjoms samazinās. Eksperte: lejupslīde ir smaga

Ilustratīvs attēls
 

Latvijas dzelzceļa sistēma ir neefektīva un ir jāmaina, lai mēs spētu konkurēt ar citām valstīm, LTV raidījumā «Rīta Panorāma» sacīja biedrības «Baltijas asociācija Transports un loģistika»(BATL) prezidente Inga Antāne.

Ventspils virzienā dzelzceļa kravu apjoms ir samazinājies 50% apmērā. Lejupslīde ir smaga, sacīja Antāne. Cenu un kravu apjoms krīt.

Viņa uzskata, ka viens no iemesliem - Latvijas puses piedāvātais tarifs ir pārlieku neelastīgs. «Lietuvas dzelzceļš spēj būt elastīgāks visos jautājumos, Latvijā situācija tarifu ziņā ir ļoti neelastīga.»

Reklāma

VAS «Latvijas dzelzceļa» darbība ir jāpadara efektīva, lai mēs spētu konkurēt ar citām valstīm. Ir jāpārskata investīciju programma, vienotais tranzīta un loģistikas piedāvājums. «Pie šāda kravu apjoma, kas samazinās, mēs nevaram atļauties dzelzceļa elektrifikāciju,» sacīja Antāne.

Viņa minēja, ka Latvijā ir lielākais sliežu skaits Eiropā uz vienu iedzīvotāju. Infrastruktūra ir laba, bet to ir dārgi uzturēt.

Saistītie raksti
Dzelzceļa kravu pārvadājumu apmērs pirmajā pusgadā Latvijā audzis par 1,2%

Dzelzceļa kravu pārvadājumu apmērs pirmajā pusgadā Latvijā audzis par 1,2%

«LDz Loģistika» pirmajā pusgadā pārvadā par 29% vairāk konteinerkravu

«LDz Loģistika» pirmajā pusgadā pārvadā par 29% vairāk konteinerkravu

Ražas novākšanas laikā Rīgā atcels pārvietošanās ierobežojumus zemnieku kravas transportam

Ražas novākšanas laikā Rīgā atcels pārvietošanās ierobežojumus zemnieku kravas transportam



Apskati arī citus rakstus par šīm tēmām:

Seko mums Facebook lapā

Dzīvoklis
Dzīvoklis, Rīga, 98000 EUR
Dzīvoklis
Dzīvoklis, Rīga, 60000 EUR
Māja
Māja, Lapmežciems, 170000 EUR

Sadarbības partneri

  • Lursoft