«Cido grupas» apgrozījums pērn pieauga par aptuveni 9%

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Evija Trifanova / LETA

Dzērienu ražotāja SIA «Cido grupa» apgrozījums pagājušajā gadā bija 58,3 miljoni eiro, kas ir par aptuveni 9% vairāk nekā gadu iepriekš, tādējādi kompānijai sasniedzot uzņēmuma vēsturē līdz šim lielāko apgrozījumu, informēja uzņēmumā.

Tāpat uzņēmuma pārstāvji pavēstīja, ka, neraugoties uz pieaugušajiem pārdošanas un apgrozījuma rezultātiem, pagājušajā gadā «Cido grupas» bruto peļņa samazinājās par 4% - līdz 14,9 miljoniem eiro, kas galvenokārt ir saistīts ar akcīzes nodokļa likmes pieaugumu.

2016.gadā «Cido grupa» attīstībā investējusi kopumā 700 000 eiro, tostarp lielākie investīciju projekti bija saistīti ar ražotnes sagatavošanu «Pepsico» produktu licencētai ražošanai.

Kompānijā arī atzīmēja, ka «Cido grupas» apgrozījums 2017.gada pirmajā ceturskņi ir pieaudzis par 11% salīdzinājumā ar attiecīgo periodu pērn, sasniedzot 12,9 miljonus eiro.

«Šāda izaugsme ir vērtējama kā labs rezultāts, ņemot vērā kopējo dzērienu tirgu kritumu Latvijā, it īpaši alus segmentā, pateicoties akcīzes likmju palielināšanai. Šobrīd vienīgā kategorija, kas turpina pieaugt, ir ūdens. Dabīgā minerālūdens segmentā «Mangaļi» ir līderis. Diemžēl citās kategorijās ražotāji izjūt iedzīvotāju skaita un produkcijas patēriņa samazināšanos, līdz ar to arī mēs esam spiesti daudz vairāk strādāt, lai palielinātu eksportu,» sacīja «Cido grupa» ģenerāldirektors Marijus Kirstuks.

Kompānijas pārstāvji arī norādīja, ka pēdējos gados «Cido grupa» strādājusi pie tā, lai uzlabotu ražošanas efektivitāti, kas veicina produktu pārdošanas rentabilitāti. Tāpat kompānija turpina aktīvi apgūt eksporta tirgus, izmantojot Latvijas Garantijas aģentūras sniegtās iespējas paaugstināta riska tirgos un sākot eksportu uz jauniem tirgiem. Vieni no pēdējiem sasniegumiem ir eksporta sākšana uz Tuvo Austrumu reģiona valstīm - Lībiju un Apvienotajiem Arābu Emirātiem.

Uzņēmums turpina paplašināt arī bezalkoholisko dzērienu klāstu ar jauniem produktiem, tostarp sortimen tā iekļauti «Pepsico» produkti. Kompānija sagaida, ka iegūtā «Pepsico» produktu ražošanas un izplatīšanas licence ļaus uzņēmumam kāpināt apgrozījumu, uzlabojot produktu piedāvājumu klientiem, un pilnīgāk izmantojot ražošanas jaudas.

Savukārt alus segmentā uzņēmums izveidojis un attīsta jaunu zīmolu «Staburags», informēja kompānijas pārstāvji, piebilstot, ka arī alus zīmolam «Lāčplēsis» turpinās veiksmīga «Premium» līnijas attīstība. Tāpat ieviesti jauni alus kokteiļi ar dažādām augļu garšām un zemāku alkohola saturu - «Lāčplēsis Radler».

2015.gadā «Cido grupa» strādāja ar 53,731 miljona eiro apgrozījumu un 1,745 miljonu eiro peļņu, liecina informācija «Firmas.lv».

«Cido grupa» reģistrēta 1994.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 1 117 054 eiro. «Cido grupas» 99,99% kapitāldaļu īpašniece ir Dānijas «Royal Unibrew».

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu