Kravu apgrozījums Ventspils ostā piecos mēnešos pieaudzis par 20%

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: LETA

Šogad pirmajos piecos mēnešos Ventspils ostā strādājošie termināļi pārkrāvuši 10,8 miljonus tonnu kravu, kas ir par 20% vairāk nekā attiecīgajā periodā pērn, informēja Ventspils brīvostas pārvaldes mārketinga speciālists Oskars Šļakota.

Ventspils ostā turpina pieaugt ar prāmju operatora «Stena Line» prāmjiem pārvadāto kravu un pasažieru skaits. Līniju starp Ventspili un Nīneshamni Zviedrijā izmantojuši par 17 975 pasažieriem jeb 33% vairāk, salīdzinot ar pagājušā gada attiecīgo periodu.

Savukārt ro-ro kravu apmērs Ventspils ostā palielinājies par 166 000 tonnu jeb 24%.

Vairumā Ventspils ostas termināļu pārkrauto kravu apmērs audzis, tomēr atsevišķos termināļos šogad pirmajos piecos mēnešos fiksēts kravu apgrozījuma kritums, salīdzinot ar pagājušā gada attiecīgo periodu. Tostarp «»Ventspils Nafta» termināls» 2017.gada pirmajos piecos mēnešos pārkrāvis par 195 000 tonnām jeb 5% mazāk nekā pirms gada - 3,8 miljonus tonnu. Terminālī tiek izmantota trešā daļa no iespējamās jaudas.

Vēl aizvien vismazāk noslogotais terminālis Ventspilī ir AS «Kālija parks», kur piecos mēnešos pārkrauti 175 000 tonnu, kas veido 6% no kopējās termināļa jaudas, norādīja Ventspils brīvostas pārstāvis.

Vienlaikus šā gada maijs Ventspils ostā strādājošajiem termināļiem kopumā bijis mazāk veiksmīgs nekā pirms gada - kopā pārkrauti 1,3 miljoni tonnu kravu, kas ir par 6% mazāk nekā pērn maijā.

«Ventspils brīvostas pārvalde turpina investēt ostas infrastruktūras attīstībā, uzlabojot termināļu darbību un konkurētspēju. Ieguldījumi infrastruktūras izbūvē, atjaunošanā un uzturēšanā ir Ventspils brīvostas pārvaldes aktivitāšu prioritāte,» uzsvēra Šļakota. «Tādējādi Ventspils brīvostas pārvalde īsteno savu galveno - teritorijas attīstītāja - funkciju, nodrošinot labākos apstākļus ostas termināļu un rūpniecisko uzņēmumu attīstībai un vienlaikus piedāvājot pakalpojumus par zemākajām ostu maksām Baltijas jūras austrumkrastā.»

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu