«Euroskor Latvijā» peļņa pērn pieaugusi septiņkārtīgi

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Sintija Zandersone/LETA

Apavu tirgotājas SIA «Euroskor Latvijā» peļņa pērn augusi septiņkārtīgi, sasniedzot 232 000 eiro informēja uzņēmuma pārstāvji. Uzņēmuma peļņa 2015.gadā bija 32 890 eiro, liecina «Firmas.lv» informācija.

Pērn «Euroskor Latvijā» apgrozījums esot audzis līdz 9,1 miljonam eiro, kas ir pieaugums par 0,7%, salīdzinot ar 2015.gadu, kad apgrozījums bija 9,036 miljoni eiro.

Kā skaidroja «Euroskor Latvijā» valdes loceklis Aldis Lūsis, pagājušā gada peļņas rezultāts ir sasniegts, pateicoties mērķtiecīgam darbam pie uzņēmuma efektivitātes uzlabošanas.

«Veikalu tīkla reorganizācija un uzņēmuma efektivitātes paaugstināšana bijis mūsu prioritārais mērķis pēdējo divu gadu laikā. Tas ļāvis mums 2016.gadu aizvadīt veiksmīgi, sasniedzot pozitīvu izaugsmes bilanci ar mazāku veikalu skaitu nekā 2015.gadā,» atzīmēja Lūsis.

Straujāko izaugsmi pērn piedzīvojis «Euroskor Latvijā» internetveikals, kāpinot apgrozījumu par 26%. «Arī apavu nozarē tirdzniecība internetā kļūst par arvien būtikāku biznesa daļu,» norādīja Lūsis.

Pozitīvo kopējo apavu tirdzniecības nozares izaugsmi veicinājis Latvijas iedzīvotāju privātā patēriņa un pirktspējas pieaugums.

«Pēdējo gadu tirdzniecības tendences rāda, ka cilvēki ik gadu izvēlas arvien dārgākus un kvalitatīvākus apavus, priekšroku dodot zināmu zīmolu ražojumiem. Arī Centrālās statistikas pārvaldes dati liecina, ka pēdējo gadu laikā atkal pieaug ne tikai Latvijas iedzīvotāju privātais patēriņš, bet arī tā izdevumu sadaļa, ko cilvēki atvēl apavu un apģērbu iegādei,» atzina Lūsis.

Viņš uzsvēra, ka apavu tirdzniecības nozarē Latvijā pastāv ļoti sīva konkurence. Līdz ar to mazumtirgotājiem ir nopietni jāpārdomā stratēģija, kā piesaistīt klientu interesi, un liela nozīme tirdzniecības veicināšanā ir dažādu akciju un kampaņu rīkošanai.

Lūsis atklāja, ka šogad plānots mērens apgrozījuma pieaugums 2-3% robežās.

SIA «Euroskor Latvijā» reģistrēta 1991.gada 12.februārī. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 500 000 eiro. «Euroskor Latvijā» pilnībā pieder SIA «AZ Holding». «AZ Holding» īpašnieki ir iepriekšējie «Euroskor» kapitāldaļu turētāji - Jānis Andersons, kam pieder 75% «AZ Holding» kapitāldaļu, Ēriks Zarahovičs, kam pieder 20% «AZ Holding» kapitāldaļu, un Raitis Zarahovičs, kam pieder 5% «AZ Holding» kapitāldaļu.

«Euroskor Latvijā» pieder zīmolu «Euroskor», «Ecco», «Lloyd» un «Tamaris» veikali.

    KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
    Svarīgākais
    Uz augšu