Iespējami pārtraukumi «Swedbank» karšu un internetbankas darbībā

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Reuters/ScanPix

Naktī uz ceturtdienu, 11.maiju, iespējami pārtraukumi «Swedbank» maksājumu karšu un internetbankas darbībā, pavēstīja «Swedbank» mediju attiecību vadītāja Kristīne Jakubovska.

Viņa informēja, ka naktī uz 11.maiju no pusnakts līdz plkst.6 notiks ikmēneša informācijas tehnoloģiju (IT) uzlabojumu ieviešana «Swedbank» sistēmās. Darbu laikā iespējami pārtraukumi «Swedbank» maksājumu karšu, maksājumu pakalpojumu un internetbankas darbībā.

Vienlaikus Jakubovska norādīja, ka banka, piemēram, ieviesīs nākamos pilnveidojumus «Smart-ID» darbībā. Turpmāk «Smart-ID» lietotāji varēs autorizēties ne tikai «Swedbank» internetbankā un mobilajā lietotnē, bet arī zvanot bankai pa tālruni 67444444. Turklāt klienti, kuriem ir vairāki aktīvi «Smart-ID» konti, varēs veikt maksājumus ātrāk un vairs nevajadzēs izvēlēties «Smart-ID» iekārtu manuāli, jo maksājuma apstiprināšana notiks tajā pašā ierīcē, ar kuru veikta pieslēgšanās. Savukārt uzņēmumu vadītāji varēs administrēt lietotājus internetbankā ar «Smart-ID».

«Smart-ID» ir jauns veids, kā pieslēgties «Swedbank» internetbankai vai mobilajai lietotnei - un turpmāk arī Konsultāciju centram pa tālruni - un lietot bankas pakalpojumus.

Regulārie sistēmu uzturēšanas darbi tiek veikti naktīs, lai minimizētu neērtību iespējamību. Šādi darbi tiek veikti regulāri, uzturot un pastāvīgi attīstot «Swedbank» IT sistēmu un mūsdienīgus pakalpojumus klientiem.

Pēc aktīvu apmēra «Swedbank» ir lielākā banka Latvijā.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X

Tēmas

Svarīgākais
Uz augšu