Noskaidroti iniciatīvas «Klientu servisa mēnesis» uzvarētāji

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: BNS foto/LETA

Noskaidroti iniciatīvas «Klientu servisa mēnesis» uzvarētāji, informēja kampaņas iniciatora un organizatora - reklāmas aģentūras «Vuca» - pārstāve Kristiāna Valbe.

Uzvarētāji paziņoti tādās kategorijās kā «Privātie uzņēmumi», «Valsts un pašvaldības iestādes», kā arī «e-serviss». Kategorijās pārstāvētie uzņēmumi tika vērtēti pēc iegūtajiem rezultātiem slepenā pircēja un klientu kopvērtējumā.

Šogad iniciatīvā piedalījās 46 dažādu jomu zīmoli un uzņēmumi ar vairāk nekā 7465 klientu servisa darbiniekiem. To vidū bija arī vairākas iestādes no valsts un pašvaldību sektora.

Apkopojot kampaņas mājas lapā un uzņēmumu filiāles iesniegtos vērtējumus, par visiem dalībniekiem kopā tika atstātas 34 524 balsis, savukārt vidējais klientu apkalpošanas līmenis starp dalībniekiem sasniedza 91,1% atzīmi. Iniciatīvas mājaslapu «labsserviss.lv» apmeklēja interneta lietotāji no Latvijas un arī tādām valstīm kā Igaunija, Krievija, Anglija, Lietuva, Zviedrija, Vācija, Somija, ASV un Norvēģija. Kopumā kampaņas mājaslapa apmeklēta no 51 valsts.

Balvu par izcilību valsts un pašvaldību pakalpojumu sniegšanā šogad ar augstāko vērtējumu visas kampaņas laikā jeb 98,7% saņēma AS «Attīstības finanšu institūcija «Altum«», ar 97,3% vērtējumu aiz sevis atstājot Lauku atbalsta dienestu un Rīgas pilsētas būvvaldi (93,9%).

Kategorijā «Par izcilību e-servisā» labāko vidū ierindojās internetveikals «220.lv», saņemot 94,8% vērtējumu un «Kostimi.lv» ar 93,2% atzīmi. Par izcilību finanšu pakalpojumu sniegšanā tika apbalvoti uzņēmumi «Banknote» (97,7%) un «Aizdevums.lv» (95,6%).

Par izcilību medicīnas, farmācijas un veselības pakalpojumu sniegšanā uzvarētāja titulu ar 95,1% vērtējumu izcīnīja «MFD Veselības grupa», savukārt otrajā vietā ierindojās «Euroaptieka» (94,8%). Par izcilību telekomunikācijas un sakaru pakalpojumu sniegšanā tika apbalvots uzņēmums «Transcom Worldwide Latvia», kas ieguva 95,3% vērtējumu, bet par izcilību restorānu, bāru un kafejnīcu pakalpojumu apkalpošanā priekšgalā ierindojās «Daily» pusdienu restorāni un ēdnīcas (93,5%).

Klientu servisa balvu par izcilību auto un auto daļu tirdzniecībā un remonta pakalpojumu sniegšanā saņēma uzņēmumi «Pirelli Key Point» (90,2%) un «Domenikss» (86,3%). Turpretī par izcilību degvielas uzpildes staciju pakalpojumu sniegšanā ar 95,8% vērtējumu uzvarētāja titulu ieguva «Virši-A». Kategorijā par izcilību pasta un kurjerpakalpojumu sniegšanā labākais izrādījās uzņēmums «DPD» (92,6%).

Bet par izcilību apsaimniekošanas un vides pakalpojumu sniegšanā šogad konkurentus apsteidza «Eco Baltia vide» ar vērtējumu 93,1%. Par izcilību tūrisma un viesnīcu biznesa pakalpojumu sniegšanā tika apbalvoti uzņēmumi «Jēkaba Ceļojumi» (93,2%) un «Semarah Hotels» (91,1%), bet par izcilību transporta un pārvadājumu pakalpojumu sniegšanā lielāko klientu novērtējumu saņēma «Latvijas dzelzceļš», sasniedzot 87,3% atzīmi.

Savukārt par izcilību tirdzniecības un pakalpojumu sniegšanā labāko vidū ierindojās uzņēmumi «Brain-games» (93,1%), «Narvesen» (92,2%) un «PATA kokmateriāli» (90,7%). Par izcilību lojalitātes programmu apkalpošanā balvu ar 88,9% augstu vērtējumu ieguva «PINS». Par izcilību televīzijas pakalpojumu sniegšanā konkurentus apsteidza uzņēmums «Viasat» (93%), bet par izcilību skaistumkopšanas pakalpojumu sniegšanā uzvarētāja titulu saņēma kompānija «Oriflame», iegūstot 84,9% atzīmi.

Papildus šīm kategorijām par labākajām 2017.gada klientu servisa darbiniecēm tika atzītas Vita Kokina, kas pārstāv Rīgas pilsētas būvvaldi, Rita Isakova no uzņēmuma «220.lv», kā arī Vita Trafimoviča, kura darba ikdienu pavada Jēkabpils pilsētas pašvaldībā.

Kā atklāj «Klientu servisa mēnesis» pārstāvji, uz savulaik radītās kampaņas «Uzslavē labu servisu» vērtībām balstītā iniciatīva šogad piedzīvojusi izmaiņas gan vizuālajā formātā, gan arī uzstādītajos mērķos. To primārais uzdevums bija uzsvērt, ka klientu serviss nav tikai biznesa atbildība, bet gan abu iesaistīto pušu jeb klienta un darbinieka lieta, kas veidojas savstarpējās komunikācijas procesā. Tieši tādēļ kampaņa vērsās pie sabiedrības ar aicinājumu apstāties, pamanīt un novērtēt klientu apkalpošanā strādājošos. Šī pārliecība tika attēlota arī iniciatīvas jaunajā logo, kurā redzams, ka labs klientu serviss veidojas no divām iesaistītajām pusēm.

Jau vēstīts, ka «Klientu servisa mēnesis» balstās uz kampaņas «Uzslavē labu servisu» 13 gadu laikā izstrādātajām vērtībām par klientu apkalpošanas kvalitātes nozīmi uzņēmuma darbībā. Kampaņas «Klientu servisa mēnesis» mērķis ir piesaistīt sabiedrības un uzņēmumu uzmanību klientu apkalpošanas profesijai un darbiniekiem.

Iniciatīva, kuras laikā bija iespēja novērtēt klientu apkalpošanā strādājošos, notika no 1. līdz 31.martam.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu